tahan ka noortepärane olla

maxresdefault

Hakkasin Marca blogipostituse tõttu seda laulu kuulama, sest olen varem Daniel Levy laule kuulanud, sest üks tudeng laulab vahepeal temaga ja ütles, et see on üks vähestest eestlastest, kelle inglise keelel mingit aktsenti pole. Hea laulja on, kusjuures eilse postituse juurde tahaks öelda, et ta on minu jaoks selline poiss, kes ei ole ilus (minu jaoks liiga moosinägu), aga kuidagi VÄGA seksapiilne.

Igatahes paneb juutuub nüüd automaatselt uue laulu ja kuulsin täiesti juhuslikult hoopis seda ja see TÄIEGA meeldib mulle. Ma pole küll ühtki teist laulu kuulnud, aga mina saadaksin igatahes just nemad nüüd Eurovisioonile:

3 kommentaari

  1. Viinalassil on ikka normik laul küll, hääletan kindlasti tema poolt. A vbl ka selle pärast, et jeesusrokk ja -rokkarid mu lemmarid ammu on.

  2. Daniel peabki aktsendita olema, ta on ju USAs sündinud ja kasvanud. Nende pere kolis siia mumeelest siis kui lapsed juba koolis käisid.

  3. Ma nüüd vihkan sind mõnda aega.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Kategooriad