Ma olen õnnetu

Sest mul on üks sõber, keda ma juba pikka aega väga lähedaseks olen pidanud ja kellele ma enda meelest oma poolehoidu igati välja näitan. Ja ikka on nii, et kui me koos välja läheme, pean ma pidevalt peale passima, sest muidu see tõbras lihtsalt hiilib salaja teiste … seedeprodukte sööma. Teab, et ei tohiks, aga ikka teeb. Ja siis ei saa aru, miks ma mitu päeva ei luba tal hommikul end nuuskima tulla, ei taha teda nunnutada jne jne.

Praegugi näiteks üritab mulle selgeks teha, et ta peaks ka krabibulka saama. Tutkit, brat, krabipulgad on neile, kes ei ole oma kõhtu juba kenasti si**a täis parkinud.

12 kommentaari

  1. Anna talle sprotte! Sprotid asendavad s…a ülihästi ja su sõbrake saab selle mõnu kätte, mida haisutoidud pakuvad😀

    • Vat seda ma polegi proovinud. Ananassi olen küll andnud, tulemuseks see, et sööb ananassi ära ja ikka üritab väljas muud ka ahmida.

    • Kas see on nagu, et andke heroiini asemel metadooni?

    • S.o päriselt ka mingi toidu sisalduste teema. Sest kui koll on maj, põhjustel odavtoidul, siis hakkab ta peale hullumeelsete ringikappamissööstude sooritama ka hullumeelseid s…söömissööste. Temal aitab tavatoidule naasmine (ProPlan, s.t mitte mingi eripeen asi).

      • Minu oma ka sööb praegu Royal Canini, kahjuks pole see ta teisi isusid vähendanud.

        • Ma pakun, et see ei sõltu toidumargist, vaid toidu sobivusest koerale. Sa saad jälgida ja üles tänedada, mis asjaoludel tal need hood käivad (a la tsükli seis, liikumisaktiivsus, toidu mark, arvatav stressi tase jne). Sa ju armastad nimekirjasid teha!😀

          Samas, kui ta seda sul alati ja igasugustes tingimustes nagunii teeb, siis ta lihtsalt teeb seda. Nobody´s perfect ja on mõttetu halada asja pärast, mille muutmine ei ole vähimalgi moel sinu võimuses. Imerohtusid nagunii ju ei ole olemas.

          Rõõmu võid igatahes tunda selle üle, kui sul ei ole oma lemmikuga probleeme küsimustes, mis alluvad sinu regulatsioonile. Paar musivaba päeva on parem, kui näiteks tige naaber..😀

  2. Mulle meeldib su passiivse keeleõppe tulemusel moodustunud sõna “krabibulka”. (Y) Kuigi ma kujutlen krabubulkasid suurematena kui krabipulkasid.🙂

    • Lähivälismaal toimunud toiduteemalist keeleõpet mõtlesin.🙂

  3. 3 x Anonüümne on 3 x k.k.p-s🙂

  4. 3 x Anonüümne on 3 x k.k.p-s🙂

  5. Pealkiri ja loo algus on Delfi väärilised. Minu kliki said kirja:))

    Sellest pealkirjast parem oleks olnud vast ainult: Suur kevadhoroskoop

    :)))))

  6. Mwhahaha. Rentsi Sitablogi at its best. Meie Kreekakoer suutis täna end ületada – olime õhtuks umbes 20km kõndinud, oli juba pime ja koduni oli veel mingi 7km minna. Hääletasime tee ääres, kolm inimest ja koer. Lihavõttepühad ja ükski auto seisma ei jää. Kui lõpuks üks jäi, siis oli Asproulis vopsti kõrvalistuja aknast sees, enne kui me üldse jõudsime uurida kuhu nad lähevad. Koeral oli ilmselgelt meist kõrini.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid