Kui last ei torgi, oled orgis

jab

Ehk siis “austraalia keeles” – no jab, no play/no pay, nad nimelt on vastu võtnud otsuse, et alates esimesest jaanuarist ei saa need, kes oma lapsi nõuetekohaselt ei vaktsineeri, enam lasteraha ega oma õigust oma last avalikku lasteaeda panna. Ehk siis igati mõistlik lähenemine. Kedagi ei sunnita midagi tegema, küll aga arvestatakse sellega, et kellegi isiklikud valikud ei anna neile õigust teiste inimeste lapsi ohtu panna – ja et riik ei pea sellele peale maksma.

5 kommentaari

  1. Mina võtsin seda pigem nii, et kui sina kaaskodanikel ei aita oma maksevõimet (=tervist) säilitada, siis ei aita kaaskodanike ühiskassa (ehk riigimaksudest tulev raha) sind samuti. Loogiline ju!

  2. Rents, ära tunne halvasti, et Abby sitta sööb (ta on ju su parimaid sõpru eks?). Muide, kuuevarbalisi on rohkem kui tallinlasi.

    • Täis peaga kommenteerid või lihtsalt ei ole õppinud kommentaare õigete postituste alla jätma? See arvutimaailm ongi keeruline, pole põhjust häbeneda.

      • Minu arust panin teemaga pihta (nii õige postitus kui ka teema). Aga jube raske aru saada, nagu võin arvata Sinu postitust lugedes.. Muide ma olen algelisel tasemel õppinud ka programeerimist. Häbi TTÜ, et seda teeb! Ma peaks selles heas olema, aga mind ei huvitanud see mata…vägistamine, nagu idi spetse, keda ma ka ei palka.+

        • Ma mõtlesin juba, et oled mind hüljanud.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid