Tahaks trenni minna

Sest ma ometi ei tee seda veel piisavalt. Õigemini ei tahaks kuskil käima hakata, vaid tahaks proovida. Daki blogist lugesin, et Arcticus on selline uus asi nagu WaterBalance, mis tundub mulle, kes ma kogu aeg tasakaalu arendavaid meelelahutusi otsin, üliäge.

DISCLAIMER! Jah, ma olen teadlik, et ei jooga ega ükski muu tasakaalu arendav spordiala EI ole ronimisspetsiifiline, see absoluutselt ei huvita mind.

Arctic on muidu selline kummaliselt kõrge hinnaklassiga koht, et selleks, et sinna trenni saada, tuleb esmalt testament nende nimele ümber teha ja seejärel pangast laenu võtta (seletab ka seda, miks blogijad end neile külje alla ajavad, oleks isegi pidanud pugema, mitte mölisema), aga proovitrenn on seitse eurot*, mis päris hinge kinni ei võta. Nii et peaks mõne oma sama kehva tasakaaluga sõbranna kaasa võtma (jah, Sirgi, ma ei taha näha, kuidas sa ühe jala peal joogapoosi võtad sel ajal, kui ma murtud ninaluuga laual leban) ja seda asja kohe lähemalt uurima.

* 7 eurot on TÜSKis tavalise korrapääsme hind, mis Arcticus on jällegi poole kallim, rääkimata sellest, et suuremal osal spordiklubidest on kummaline komme sind pärisorjaks teha, mis tähendab, et ma juba põhimõtte pärast hoian sealt eemale. Kui ma tahan uut trenni proovida ja mul pole õrna aimugi, kas see mulle ka meeldima hakkab, ei ole mul ka vähimatki plaani aastaks ajaks end nendega siduda.

7 kommentaari

  1. Whoa, tundub äge. Ma tahan ka seda veetasakaaluasja proovida! Lähme? (ja muidugi, tule akrojoogasse, meil on 4-5€ kord ja pärisorjaks ei tehta kedagi, mõnikord saab isegi lõpus massaazi).

  2. See oli ikka mitu head aastat tagasi, kui Kesk-Euroopast Eestisse tagasi kolinud sõps küsis mult “5000 krooni kuus on normaalne spordiklubi hind onju”. Eks nad selliste peal elavad….

    OK Nõmme lehel käib hull ving, kuna päevaku hind on tõusnud – parampampaa – 4.50 peale. Selle eest
    – on keegi VÄGA TÄPSEL tüki Eestit ära kaardistanud
    – mõelnud välja võistluse rajad (paarteist erinevat iga kord)
    – need kaardile joonistanud ja sinu jaoks välja trükkinud
    – viinud metsa kontrollpunktid
    – korraldanud kogu ürituse – parkimine, piletimüük, start, ajavõtt
    – teinud lastele lastehoiu ja nööriga tilluraja
    – KPd pärast ürri ka metsast ära toonud..
    – jne jne jne…
    Päevak on suvalise jooksu- või ratta-üritusega võrreldes ülikeerukas asi ja selle eest – oo õudu!!! – võetakse 4.50!!!!

    • Kas ma peaksin majanduslikel põhjustel oma lojused orienteerumise peale ümber profileerima? 4.50 kõlab ikka kadestamisväärselt. isegi kutsikavõistlus maksab 10 euri…😀

      • Ei hakanud kah kirjutama, et see on naeruväärselt odav.

  3. Kuule…sa tead ikka, et see pole ronimisspetsiifiline?

  4. Mulle meeldib see kirjeldus. “Kasutame veepinnal asetsevat lauda, mis muudab tegevuse raskemaks.”
    Fcking võimatuks muudab see selle tegevuse, ma ütlen! Ma ilmselt olekski ainult vees, perse urvis.

    • teisest küljest pakun ma, et veepinnal ilma lauata silda visata oleks veel raskem.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid