oh jah

Ma ei tea, kuidas ma sain olla nii rumal, et mõelda, et vaatan ainult ühe “Troonide mängu” osa – see on sama hea, kui mõelda, et panen majale tule räästasse, aga põletan ainult natuke ärklikorrust. See lihtsalt ei käi nii. Ma lugesin raamatuid suvel, nii et osa oli juba meelest läinud (ja kõige viimane ilmunutest üldse lugemata), lisaks ei käi sari ikka päris täpselt seda liini mööda, nii et väga huvitav oli. Mõnda asja lihtsalt rõhutatakse rohkem, näiteks see, kuidas Margaery väga pehmelt ja lakkamatult naeratades kuningannale kogu aeg sõnadega ära pani*, oli lausa hüsteeriliselt naljakas. Neljanda osa lõpus ahmisin juba õhku ja hoidsin kahe käega toolist kinni, lootes, et ehk ikka ei saa veel läbi. Ma ei tea, kuidas ma need järgmised nädalad nüüd üle elan. Reaalsetele eesmärkidele peaksin tõesti keskenduma või?

Mis seal ikka, “Interstellar” on ju veel ees!

* Näiteks:”Oi, mul on nii kahju, et me ei saa teile veini pakkuda, me ise nii vara hommikul ei joo!”

9 kommentaari

  1. Seda kuradi pildilolevat kõõma ma ikka ei salli. Tra, kaua saab pussi olla ja vinguda ja alalõuga väristada. Nüüd pandi veel hullule mehele kah (tugev lahknevus raamatuliinist) – jääb vaid loota, et viimane ta ruttu ära nülib, saab sitast lahti.

    • Mulle jäi küll 4 hooaja lõpus mulje, et ta niiväga ei väristagi enam alalõuga. Et on hakanud elama õppima (loe: valetama).

      Ning kui ta samas suunas edasi “areneb”, siis muutuva karakterina (süütust inglist alatuks bitchiks) on ta edasiolijana kindlasti potensiaalsem kui tugevad ja ideaalsed, kes olid oma tugevuses või alatuses niivõrd üheülbalised, et tuli ära killida:)

      Aga miks Rents selle pildi valis ma tõesti ei tea. Rents on ju samuti tugevate austaja ning nõrkade põlgaja:))

      • See viimane väide on küll vale, mina hoian alati underdogile pöialt. Ja eelkõige olen ma arengu austaja, alati loodan, et inimene leiab endas selle julguse, et end natukenegi suuremaks ja tugevamaks kasvatada.

        Aga ka minu meelest pole Sansa enam sugugi nii äpu kui enne. Ja suudab juba isegi natuke manipuleerida küll. Ehk on veel lootust, kui Ramsey enne maha ei tapa. 😀

  2. Hehe.. Sansa sai eelmise hooaja lõpus ju level up’i ja transformeerus gooti-Sansaks. Aga kui sa verbaalset ärapanemist hindad, siis – House of Cardsi oled vaadanud?

    • Gooti-Sansa! Oeh, oeh, väga hea:))))) Gooti-Sansa ruulib:))

      Kuulge aga kas Eesti blogijate — Game of Thronesi võrdlust ei ole kusagil juba tehtud? Noh, et kes blogijatest on milline karakter Troonide Mängus?

      Näiteks Rents on Ygritte ja Morgie on Cersei ja AbFab on …eee… Arya Stark? Kaur on muidugi mõista Tyrion jne, jne.

      • Aga Mad, kulla Mad, mis rolli sa mulle jagad ? 😛 Ma kirjutan üliharva küll, aga… ehk ikkagi midagi ? 😛

        • to Ray D. Noper
          Kuna sul on seal kõik väliselt nii sile ja lakutud ning sa näid ka olevat üks neist, kes kirjutavad inteli-kent suure algustähega, siis oled Varys.

          :))))

        • Ma kardan, et sa küll ülehindad mu kalduvust suurtähti kasutada… muud ei oskagi kohe kommenteerida, kuiet see, et ühe kahest troonide mängu mängijast rolli pakkumine peaks vist austav olema ? 😛

  3. Sansast peab aru saama, Sansa käitub nagu “normaalne inimene”, st nagu iga keskmine inimene sellistes situatsioonides käituks. Talle lubati lossi ja printsessi ja kasvatati lillekeseks, ja nüüd peab mingeid väga veriseid õukonnaintriige mööda laveerima ja abitult kõrvalt vaatama, kuidas teda järjest hullematele tegelastele mehele topitakse. Arya oli raamatus mingi 12-aastane. Tema tegelaskuju ei ole realistlik. Sansa on.

    Pealegi käib kõik Martini raamatutes põhimõtte järgi “the mighty shall fall, the meek shall rise.” Nii et ses mõttes ta on väga huvitav tegelane, tema on üks väheseid, kelle tõus on olnud väga hiline ja väga aeglane.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Kategooriad