Itaalia muusika

itaal

See postitus on siis pühendatud Itaalia popmuusikale ja bändidele/lauljatele, kes on viimaste aastate jooksul auhindu kogunud. Pildil on hoopis Articolo 31 – nad ei räpi minu meelest väga hästi (ja mul pole õrna aimugi, kas nad kunagi midagi võitnud ka on), aga no pilt oli naljakas.

Aga popmuusikast. Lunapopist olen ma siin juba rääkinud, nii et Qualcosa di grandet ma siin uuesti linkima ei hakka. Aga panen hoopis Elisa laulu “Luce”:

Daniele Silvestri “Salirò”:

Vasco Rossi teeb häid nutulaule:

2 kommentaari

  1. Aga kui Vasco oli noor, siis ta tegi sellist muusikat: https://www.youtube.com/watch?v=3YH42EsI_2A


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid