selline tahab diplomit

saul

Juhendajast on ikka kasu. Meil on teoorias selline äärmiselt oluline mees nagu Nelson Goodman. Nii et teooriaosas on temast väga palju juttu. Nii et põhimõtteliselt oli seal järjest:

Nelson Goodman

Nelson Goodman

Nelson Goodman

Nelson Goodman

Saul Goodman

Nelson Goodman

Nelson Goodman

Õnneks oli juhendaja märganud ja Sauli juurde küsimärgi pannud. Mina vaatasin ja mõtlesin, et no EI saa aru, kuidas selline asi üldse võimalik on või kust mulle see suvaline nimi üldse pähe on tulnud. Alles siis, kui Ray kõva häälega naerma hakkas (ma olin tsivilisatsioonist eemal, lootuses, et töötan seal korralikumalt), ühendasin ära, et ma olen täiesti sujuvalt Breaking Badi oma lõputöösse sisse kirjutanud.

Väga tubli, istu viis.

8 kommentaari

  1. Brainfart.

  2. Aitäh esmaspäeva hommiku ilusaks tegemise eest😀

  3. Sul ju on diplom? Ma sain aru, et sa tahad pikemat lapsepõlve, mitte diplomit. No et saaks noortele kuttidele öelda “jaa ma ka alles õpin”, mitte “olen sajandat aastat macis”.

    • “macis” nagu “makas” või nagu Mäkis? Sest sinna viimasesse kõlbab Rentsi haridusega ka imeliselt😀

      • Perse minge.

      • Ma olen mitu aega rääkinud, et humanitaarhariduse oluline osa on osata kümnes keeles küsida “suur või väike eine?”

  4. Hahhahhhahahhah! Klassika!

  5. norm🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid