Mis sõbrad need sellised on?

Mul on poolteist nädalat veel lõputöö tähtajani. Ma PEAN töötama. Ma PEAN õppima. Sest ma TAHAN seda asja tehtud saada. Ja mida teevad mu sõbrad?

Esmalt tutvustavad nad mulle redditit. Kui sellest väheks jääb, otsustavad nad hagu juurde anda. Nii et Ray näitas mulle sellist äärmiselt toredat teemat nagu “Mis on teie suurim saladus?” Nii palju lugusid, alates sellest, et “ennast rahuldades suunan ma lõpp-produkti alati ühte pappkarpi” (ma ei tee nalja, pilt on ka juures, st karbi pilt õnneks, mitte pilt kulminatsioonist enesest, aga see karp on piisavalt rõve) lõpetades igasuguste hirmsate intsestiasjadega (kõige hullem on see, et peaaegu kõigi juures, kus inimene on ühel hetkel abi otsinud, on mainitud, et vähemalt osa perekonnast ei uskunud, ühe loo juures on ka kirjeldus sellest, kuidas üks vanaema veriseid riideid põletas, et lapselaps vahele ei jääks). Pooled neist lugudest on täiesti haiged, aga ma ei suuda lugemist lõpetada, sest minu etnoloogiline huvi läheb üle igasuguste mõistlike piiride. Kuigi mis seal ikka, ainult 35 000 kommentaari veel (ma tegelikult loen ainult lugusid, nende kommentaarid jätan vahele, kui just väga huvitav lugu ei ole).

Eriti huvitav internetiajastu märk on see, kuidas inimesed kirjutavad täiesti südantlõhestava loo oma lapsepõlvest ja siis lisavad lõppu näiteks TLDR – I was a child gay prostitute, turned out fine. Mkay. Ma saan aru küll, et ilmselt on see võte, et iseenda jaoks ka selle loo kaalu vähendada ja end tagasi olevikku positsioneerida/sündmusest distantseerida, aga ikkagi. Õõ-vas-tav.

P.S. Miks paberimajandus alati hulga rohkem aega võtab, kui sa arvestad? Isegi kui arvestad, et võtab rohkem? Mine pekki, Hofstadter!

5 kommentaari

  1. Pihi.net oli sama asja eesti variant. Ma ka kunagi lugesin seda seguga täielikust õõvast ja joovastavast vabanemistundest – isssssssssssand missugune nimekiri ebanormaalsustest, mida ma ei ole iial teinud ja ilmselt ei tee kah.

    fml subreddit on ka midagi samma auku.

    http://noortehaal.delfi.ee/archive/piht-koos-masturbatsiooniga?id=8760698

  2. Kui juba Kaur sihukest jama loeb, siis olen mina tõega normist hälbinud autist-pervo, kellel puudub vähimgi huvi teiste inimeste tegevuse ja eriti sellest rääkimise vastu.

    Ja mis mõttes sa ei suuda endale öelda, et see jura ei kao internetist mitte kuskile ja sa saada seda kahe nädala pärast ju lugeda, ilma et miski plahvataks või kokku vajuks? Ära looda, et ülehomsest alates endised lapsprostid oma muret ei kurda. Ja isegi kui ei kurda, saad neid vanasid lugusid uurida ja kui väheks jääb, siis 35 000 kommentaari ka. 😀

    * K.k.võdiseb edasi B. karjäärilõpuvõistluse tõttu närvipinges magamata öö järel. Krrt, nagu kaitsmine tuleks. 🙂

    • Arvestades, et arutlusel olev lõim, mida Rents loeb, on niigi 3 aastat vana… ei kao kusagile tõepoolest 😛

  3. kkps, pihi.net on ammu internetist kadunud (archive.org-is ehk alles)? nii et tõtta lugema!!!

    ja sina kui päristeadlane ei peagi aru saama, mille vastu etnograafid-antropoloogid huvi tunnevad. rents kui pärismaalaste eriteadlane peabki sihukesest allikmaterjalist, eee, elevile minema.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid