Inimesed on imelikud, vol miljon

phd

On üks tudeng, kellega ma olen umbes täpselt terve elu innukalt tülitsenud. Ikka hingega. Ja kes ütles mulle eile kurvalt, et iga kord, kui me tülitseme, siis ta tunneb, et ta ei meeldi mulle ja ma ei pea teda piisavalt heaks sõbraks. Mina olin muidugi täiesti siiralt üllatunud – kui ta mulle ei meeldiks, saadaksin ma ta ju pikalt, mitte ei vaidleks temaga. Selle pärast ju ometigi tülitsetaksegi, et need põmmpead, kes saavad KÕIGIST maailma asjadest valesti aru, on miskipärast siiski südame külge kasvanud. Ei v?

Aga noh, nagu ütles mulle eile üks teine tudeng:”Slaavi temperament on naise parim omadus … Nii kahju, et ka halvim.” Mina olen, muide, ainult natu-natuke slaavlane, nii et seega ka ainult natuke ogar.

Kes pildinaljast aru ei saa, siis palju õnne, te ei veeda poolt oma ajast sotsiaalmeedias.

P.S. Ma tahaks TÄIEGA teha teile seda nalja, et kui Genette ütleb SUR, siis Bal ütleb PAR! Noh, et nagu mina ütlen KARU ja sina ütled PÜKSID. KARU – PÜKSID, KARU – PÜKSID! Heh-heh-hee, Notsul oli õigus, üle hulga aja väike unevõlg teeb olemise päris mõnusaks. Aga mina aru ei saa, kõik kirjutavad, et Bal on ikka päris lollakas ja kõigest valesti aru saanud – ja samas teda loetakse ja avaldatakse ja väideldakse tema kirjutatu teemal. Mine võta kinni.

2 kommentaari

  1. Ma ei saa pildist aru; ma ei tea, kes on Bal või Genette. Sots-meediast loen ma ainult paari vanema naisterahva blogi. (ja seda kõike kirjutan ma siia aint selleks, et pealkirja illustreerida)

  2. Äkki sa oled ise lihtsalt oma rantsuse keele otsa veidi lolliks läinud?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid