Me kõik oleme ainult inimesed :(

Ka need, keda tahaks taevastesse kõrgustesse tõsta, et neile kõrgilt järjest suuremaid nõudmisi esitada. George R.R. Martin sai oma blogis natuke kriitikat selle eest, et ta kogu oma aega “Jää ja tule laulule” ei pühenda, vaid julgeb ka muude asjadega tegeleda. Ja George ütles seda, mida me kõik ühel hetkel ikka ütleme:

If there is one thing I understand, it is frustration… yours, mine, everyone’s.

My life has gotten extremely complicated, I must admit. There are not enough hours in the day, there are not enough days in the week.

And saddest of all, I do not have the stamina I did when I was thirty. Aging sucks.

There’s no magic formula here. I just keep at it, the way I always have. One page at a time. One sentence at a time. One word at a time.

P.S. Ühe asja üle olen ma kahjurõõmus – ole sa ükskõik kui äge kirjanik, kui sul on blogi, on see ikka täis tainapäid, kes kommenteerivad täpselt sel teemal, mis neile parajasti huvi pakub, ükskõik, millest sa ka ei kirjutaks.

P.P.S. Ta meeldib mulle, ta näeb minu meelest täiega nunnu välja – aga ma ei saa sinna midagi parata, et iga kord, kui ma ta pilti näen, mõtlen ma, kas rahvas suhtuks sama positiivselt sellise välimusega (sellises vanuses, loomulikult hallide juuste ja sellise kehakaaluga) naiskirjanikku.

6 kommentaari

  1. Ma muidugi lootusrikkalt arvasin, et sa oma magistritööga seoses kirjutad ajanappusest kirjutamisel.😛

    Aga naisautorid näevad välja täitsa nagu tavalised inimesed ja igaüks on täitsa oma nägu. Mõned on keskmise naisprofessionaali koolnnägu ka. Aga näiteks Hilary Mantel oma siredusega silma ei torka (ehkki juukseid värvib) ja hallipäiseid autoreid on samuti. Mõned muidugi ei ole veel loodusliku hallinemiseni jõudnudki.🙂 Arvestades, et meeste puhul peetakse juuste värvimist enamasti tiba napakaks ja nad ise seda ka väga tegema ei kipu (näitlejad ei loe) ning naistele habemeid harilikult lihtsalt ei kasva, võib vist öelda, et siin on koht, kus esinebki sooline dimorfism.😀

  2. Ene Mihkelson on päris hea kuulsusega, iseasi, kas “rahvas” temast üldse midagi arvab.

    • 😀 Mul ei tulnud pähegi eestlaste peale mõelda. Idikas olen. Ta sobib jah profiiliga perfektselt.😛

  3. Meil oli täna tööl piim otsas ja selleks ajaks, kui ma poest koore ära tõin, oli liiga hilja kohvi juua.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid