Maailm on imeline

Lisaks paljudele muudele asjadele jookseb mu postkasti ka karjäärilist, ehk siis igasugused tööpakkumised. Eile tuli pakkumine kolm suvekuud andmesistejana veeta. Istud ja toksid suvalisi andmeid sisse. Noh, mis seal ikka, paljud tudengid tahavad ilmselt suvel lisaraha teenida. Asja teeb humoorikaks see, et kandideerijalt oodatakse motivatsioonikirja. 😀

Mõtlesin, et kirjutan ise siia, kuidas ma olen terve elu tahtnud unega võideldes klahve toksida, ja kuidas praegune unega võideldes klahvide toksimine pole ikka üldse see, aga … Ma pole ilmselgelt selleks piisavalt motiveeritud.

Ma oskan juba arvata, et ega te ei viitsi kuulata seda “Troonide mängu” juttu juba ammu enam, aga sel aastal on ainult kolm osa veel, ärge kartke. Youtube’is on aga väga naljakas klipp sellest, kuidas Coldplay otsustas selle sarja teemal muusikali teha ja kuidas neil see õnnestus. Minu lemmik on Tyrioni laul:

3 kommentaari

  1. Vaatasin seda youtube klippi, mitte halligi ei saanud aru. Mis seal naljakat on? Samas on sel 8 miljonit vaatamist.

  2. Ma olen mitu korda otsinud andmesisestajaid (küll täiskohaga) ja ka motivatsioonikirja küsinud. Sellepärast, et sellistele kuulutustele vastab tavaliselt vähemalt paarsada inimest ning kui ma tahan leida sellist, kes antud töö peale pikemalt pidama jääks, siis ma valin sellise, kes tõesti tunnistab, et talle sobibki rutiinset tööd teha, mitte ei looda kangesti suhelda ja millegi loomingulisega tegeleda. Väga paljud muide kirjutavad oma motivatsioonikirjas just seda.

    • Sellest ma saan aru, kui sa otsid endale kedagi pikemaajalist, siin oli ju ektra märgitud, et tahetakse kedagi kolmeks kuuks.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid