Kas klaas on pooltühi või pooltäis?

Ma olen parajasti paks. Selles ei ole midagi üllatavat, ma lähen iga kuu üleöö paariks päevaks paksumaale ja tulen sealt siis jälle tagasi. Nii et ma olen harjunud. Tegelikult on see kaalukõikumine nii väike, et inimesed, kes ise trennifriigid ei ole, isegi ei märka seda. Kahjuks julgelt pooled minu sõpradest on.

Istun mina siis eile ja ajan seda sarja vaadates prantsuse keelt õppides jäätist näost sisse. Tuleb sõber, ajab paar sõna juttu ja võtab mul siis lihtsalt kausi käest:”Olgem ausad, sa oled natuke juurde võtnud. Lihasmassi on ka vähemaks jäänud.”

Eem, tänks?

Läheb, tunnike mööda, kaks teist sõpra tulevad jõusaalist:”Oo, Rents, sul on rinnad suuremaks läinud!”

Mis ma oskan öelda, pole halba ilma heata.

3 kommentaari

  1. Merjepostituse pilt sobib kenasti siia alla.

    Oma süü, et olid tööl, sest muidu oleks sind eile kontserdile veetud ja su tissid oleks jälle normsuurusesse kahanenud. Minul on küll lihased veits valusad. 🙂

  2. Klaas on pooltühi kui sul on janu.
    Klaas on pooltäis kui sul on pohmell ja klaasi poole vaatamine mao kokku tõmbama paneb.

    Ja muidugi olen ma elus, ma olen ju öelnud, et elan igavesti ja siiani ple selles ühtegi tagasilööki esinenud; ma käin ka “siin” iga nädal, võin vastavat ajaposti märgistama hakata kui vaid soovid.

    • Ei pea märgistama, lihtsalt polnud sada aastat midagi kuulnud sinust. Tore, et elad. 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid