Loomkatsed

cats-dogs-snuggling-12072011-29

Olen nüüdseks katseliselt tõestanud kahte asja:

a) Minu koer suudab arvutada vähemalt nelja piires (aga 18 enam mitte). Nimelt kui järjest ta küüsi lõikan, nii et üks käpp, teine käpp, kolmas käpp, saab ta kohe aru, kui kõik küüned lõigatud on. Kui võtta neid mis iganes põhjusel suvalises järjekorras (st üks siit käpalt, teine teiselt käpalt, tagasi esimese käpa juurde), läheb tal lugemine sassi ja ta ei tea, millal see õudus lõppeb.

b) Kui koerale siis tubli olemise eest kiituseks tavapärased krõbinad imepisikeste kassikrõbinatega kaussi kokku segada, suudab ta oma suurest ninast ja pirakast keelest hoolimata kuidagi suurema osa oma krõbinatest välja nokkida ja põrandale hunnikusse laduda. Kassikrõbinad leiavad kõik oma tee kõhtu. Feministina ei salli ma mingisugust diskrimineerimist, ka mitte liikidevahelist, nii et ma tahaksin teada, miks kassidele maitsvamat toitu tehakse? Kaeban selle peale soovolinikule.

16 kommentaari

  1. Kassitoidus on rohkem liha. Koerad suudavad teravilja ja selle saadusi ka seedida (ja on üks teooria, et see on osa nende kohastumusest inimestega koos elama, sest eks need pronksi- ja rauaaja penid sõid seda, mis üle ukse loobiti.)

    • Ja mis vaevab minu kassi? Krõbinaid sööb alati. Armastas Gourmet pasteeti, mis on üli kallis, oksendab kõik kohad täis, hoolimata, et andsin kõige kallimat, ei teadnud põhjust Anorektik? Kuna olen metsikke kasse pidanud, siis on üllatus, et tema söögi pärast laual ei käi. Pane ükskõik, mis värsket, teda ei huvita. Niikui paned lilled lauale, teda huvitab. Rohu puudus? närimine? Närib suvalist kilet.

      • mine loomaarsti juurde.

        • Sekundeerin. Või vähemalt helista ja konsulteeri. Kõlab nagu probleem.

        • Ma siis kirjalikult hetkel ei teinud seda? AbFab pole spetsialist, kuna väikese kassiga tegu? Kui saan vastuse, mis toimib, pole probleemi tasuda. Praegused arstid pole vitsinud asjasse süveneda, ainult raha võtnud.

      • Kui talle lihtsalt suvaline toit ei sobi (hinnast hoolimata), siis ma lihtsalt ei annaks seda toitu, mitte ei läheks arsti juurde. Minu koer ka sööb põõsa küljest tikreid (neile, kes teist murret räägivad: karusmarju) ja kui need liiga toored juhtuvad olema, oksendab vahel välja. Kui ta sul muud toitu sööb ja liiga kõhn ei ole, pole ju probleemi. Ussirohtu võiks muidugi anda, ussid ajavad kõhu lahti ja oksendama.

        Ja kui AbFab ka tegeleks kassidega, siis internetis ei pane ükski loomaarst sulle diagnoosi. Kui sa just ei kirjuta, et “kolm päeva pole söönud, ei liiguta ja on kangeks tõmmanud,” siis me saame sulle netis öelda, et surnud on ilmselt.

        • Ma hurjutasin just oma koera, et ise armastab tikreid, kuid praegu tõstab neile jalga, aga kass on emane ja teadaolevalt on mul olnud vaid isased kassid. Sööbki peamiselt teri. On kõhn, aga pikakarvaline, seega ilma katsumata tundub normaalkaalus olevat.
          Nagu udusulg.

        • kõhtu söödud karvad võivad samuti kassi oksendama ajada – eriti kui ta on selline karvane – , aga täpsemalt ütlemiseks on ikkagi arsti vaja. kui senine arst ei ole usaldusväärne, siis tuleb otsida selline, kes oleks.

        • Just. Võivad, aga oskendamine on niivõrd erinev olnud. Endised pikakarvalised kassid olid õuekassid, kelle oksendamisi ei tea küll. Kurat, istus mu põlvele äkki nüüd, nurumaks seda, mida ammu pole andnud, Annan talle liha, mida kodutud jackpotiks peavad prügikastist leides. Minu jaoks on jube lollid arstid Eestis inimesi ravimaks. Võib öelda, et alatasustatud, alaväärtustatud.aga see silmakirjalikkuse vanne, mida nad annavad? Miks nad seda teevad?

          Jube naljakas ongi, et googledes paned diagnoosi 2 korda täpsemalt kui perearst seda teeb. Kahjuks, erinevate probleemiga olen jubedalt raha kulutanud, aga perearst on küll mõttetu. Miks me neid saamatuid, harimatuid kõrgharidusega olevusi ikka üleval peame? Mingu lõpuks tööle, mis on vajalik SKP kasvatamiseks meile. Koristajatest on meil puudust, google on parem neist nõrkadest perearstidest.

          Tahaks soovitada tugevat sotsiaalsüsteemi meile, aga ma ei lähe kunagi poliitikasse. Mitte sellepärast, et mind keegi ei vali. Sellepärast, et kuigi mind keegi ei vali, ma ei viitsi mõttetutult rikkaste huvisid ellu viia. Ja lollid valivad alati rikkad neid esindama. Eesti case.

          Ma otsisingi kullakest AbFabi.

          Nodsu, kui kaua oled Sina otsinud midagi, mida on kohe vaja?
          Oled Sa ikka eestlane? Sa ei ole nii nerd.🙂

  2. Olen kassitoutu söönud, kui muud kodus polnud. Tõsi küll, tegin endale selle pannil soojaks. Polnud väga vigagi! …Mida kass sel ajal tegi, küsite? Kass oli sel ajal ära külapeal🙂

  3. Rents, sa oled loomapiinaja! Lõigata kutsukese küüsi mitteregulaarses järjekorras ja naerda seejärel, miks sõbrake seejärel oma varbaid arvutada ei oska, on liig mis liig. Loomad ei mõista arvutada rohkem kui 3 ühikut, inimesed üle miljardi tehte. Halasta ometi.

    • Ta on üsna rahulik küünte lõikamise ajal, vahepeal ta hakkab lihtsalt ühte käppa peitma ja siis kaksan vahelduseks mõnelt teiselt.

  4. Kusjuures, meie kass sööb salaja koera kausist koerakrõbinaid ja vastupidi, nii et mine võta kinni, mis värk on🙂

  5. Siin tuleb kaevata zoovolinikule

    • Tahtsin just sama öelda.

  6. Mina arvan, et keelatud vili on lihtsalt magusam… Kui ma teise kassi sain, ostsin talle kassipojakrõbuskeid. Suurem kass pistis kärsa sinna kaussi ja matsutas sellise isuga, mida oma tavatoidu suhtes pole kunagi ilmutanud. Väike kass seevastu põlgas kassipojatoidu ära ja ronis käppi- ja nägupidi täiskasvanud kassi kaussi, sest jumala eest, see on ikka parem, mida teisele antakse.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid