Gone Girl (2014)

gone1

Nagu te teate, avastan ma nüüd neid viimase aasta jooksul nägemata jäänud filme. Gone Girl oli megaäge. Alguses tundus küll, et selline tavaline “oioi, mu naine on kadunud ja kõik on minu vastu” film, aga läks järjest huvitavamaks ja huvitavamaks ja lõpuks oli veel naljakas ka.

Selles filmis polnud vist mitte ühtki normaalset tegelast, mulle meeldib see.

P.S. Eilne GOT oli nii hea, et ma ootan SUUREPÄRAST hooaja lõpuosa.

6 kommentaari

  1. Gone Girl oli täiesti positiivne üllatus, sellist lõppu ei oleks oodanud, väga viis!

  2. OT: kas sa oma meili oled viimasel ajal vaadanud? sind otsitakse juba minu kaudu taga.

    • Ma mõtlesin juba, et midagi tõsist lahti, aga ei, lubad endale suvel ühe päeva meilivaba puhkust ja juba hakatakse teiste kaudu taga otsima.😀

      • tööjõupuudus.

        • Vist küll. Ma olen muidu meeleldi nõus hädast välja aitama, aga käimasolev nädal oli esimene üle miljoni aasta, kus ma tõesti sain puhata nii, nagu vähegi hing ihkas. Nii et ei olnud üldse tahtmist pidevalt ikkes olla.

        • jah, ja mina ei taha kah enam midagi vastu võtta, niigi on liiga palju käes.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid