Pean vist oma käigurada muutma

Või ongi see igati normaalne, et kui ma kohalikku pagariärri sisse astun, lööb pagar kaht kätt kokku ja teatab kahjatsevalt, et brownie‘sid seekord ei ole? Samas, kogemusi jagades sain teada, et mõnel sõbrannal on nii, et kui ta baari astub, valab baarmen midagi küsimata kindlat sorti õlle välja. Ma eelistan koogilõikamist.

Muidu oli nii, et mõtlesin, et peaks minema poodi ja endale lõpetamiseks kleidi ostma. Aga enne seda hakkasin kappi sorteerima ja avastasin, et mul on kuus (KUUS!) kleiti, mida ma pole kordagi kandnud ja mille olemasolu ma olin unustanud. Kaks neist sobiksid vabalt aktusele, nii et eks ma ühte neist siis kannan. Üks sai hoopis selle asemel kingituse, sest noh, kellele ei meeldiks kinke saada.

Blogiauhindade jagamisele ei jõudnud, sest tööd oli palju – tahan pea kogu järgmist nädalat vabaks saada, nii et pean praegu rabelema. Mitte et ma väga nutnud oleks selle pärast, ilmselt poleks osanud midagi selga pannagi, sest selle põhjal, mis ma internetist lugesin, tähendab blogijate smart casual midagi hoopis muud kui kogu ülejäänud maailma smart casual. Mõnda inimest oleks olnud tore näha sellest hoolimata, aga mis seal parata. Prioriteedid ja kõik need muud keerulised sõnad.

Kui nüüd natuke rannailma ka saaks, võiks rahul olla.

Lisa: Eelmisel nädalal oli arutlusel ühe külalispostituse kirjutamine. Võõrustaja uuris ääriveeri, kas ma tahaks oma blogis ka seda linkida. Sest noh, “need sinu kommenteerijad”. Mitte et see teid ilmselt üllataks, et teil selline kuulsus on ilma peal, küllap te ise ka teate, millised te olete.

9 kommentaari

  1. Me tunneme end kõik liigutatult, et meid loetakse Rollu ja Madi ja dishiga võrdseteks. Ja armastatakse samuti võrdselt nendega.

  2. Mhmh. Need sinu kommenteerijad. Ma kommin 30+ ja 40+ inimeste blogisid eeldusel, et nood on täiskasvanud inimesed. Tulevad toime teistsuguste arvamuste, iroonia, sarkasmi ja muuga. Erinevalt lastest (ütleme vanuseni 25), kes võivad “su kleit ei sobind su sukkadega” märkuse peale eneka teha. (Paljud lapsed on ask.fmis karastatuna tegelt sada korda küünilisemad kui mistahes täiskasvanud, aga mitte kõik.) A tegelt vist ei peaks sihukesi eeldusi tegema.

    Samas. Ehk viitsib Roland ise ritsikule paar rida visata? Kindlasti suudab ta üllatada ja elu mingi uue nurga alt valgustada🙂

    • Tsst, ole nüüd, teine on nädal aega vähemalt juba väga kenasti käitunud.

      • Rebisid kildu või loed päevi?

        See ristik on mingi Merje eks või?

        Kuna ma viimasel ajal olen kirikus käija, siis võib-olla olen asjadest maha jäänud…

        kakapees, ma ei leia, et Sa väga dishist võid madist parem oleksid. Võrdväärne kindlasti, aga paremust ma küll hinnata ei oska.

        • Mh? Mitte kumbagi, umbes arvasin, et nii võiks olla. Mul on ajaarvamisega kehvasti, mõne asja koha pealt läheb sassi, kas oli sel või eelmisel suvel (tuleb loota, et ühel hetkel vale mehe juurde “koju” ei maandu teleka ette), nii et see, kas on neli päeva või kaks nädalat, on tihti tiba hägune.

        • Heh, ma ei ole kommanteerija, selles on vahe. Ma olen isiklik tuttav, sõber ja vahel vaenlane.🙂

  3. Hiljuti käis ajakirjandusest läbi uudis, et keegi Mallukas olla mingis blogimises esikoha saanud. Kriteeriumiks lapsekandmisega samaaegne ropendamine… Mina pean ajakirjandusvälistest blogijatest parimaks siiski Rentsi. Ta on küll hull, aga ta on vähemalt mitmekesine ja huvitav,

  4. Milline see blogijate smart casual siis om ka?

    • Punasetriibuline.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid