Kalju on heitlik armuke

esk

Käisin mina esimest korda elus end päris kivi vastu nühkimas. Suur oli teine. Ja märg. Ja ligane ja libe. Ja nii mina sealt alla sadasin. Kui õigesti mäletan, siis selle kivi paremast kõrgemast seinast, ikka päris ülevalt, mõtlesin, et saan sellest kõige viimsest servakesest korralikult kinni (seda enam, et selle aja peale oli üles rühkida juba ammu hulga kergem kui alla tulla), aga ei saanud, nii et tuli päris mitme meetri jagu roppusi, enne kui Tarmo kaitsvate käte vahele (õigemini seal olevasse julgestusmatti) maandusin.

Rohuneeme3

Mõni targem muidugi oleks ehk hoopis siit lähenenud, aga ronijad on eelkõige julged ja (mõned ka) osavad, mitte targad, nii et see polnud meie valik:

20150622_161738

Tuleb öelda, et Tarmo on täiesti viimase peal julgestaja. Abby oleks ilmselt seisnud käed rinnal risti ja kõva häälega naernud, aga tema hoidis ikka varmalt matti selle kõige parema koha peal, et mu ilus näolapike ikka terveks jääks. Ainult püksid said märjaks (märjast samblast, päriselt) ja veriseks ning käed tiba kriimuliseks, aga see parim osa minust on kenasti ühes tükis. AbFab lasi vigastustele vurtsu peale ja midagi hullu ei olnud, ainult tiba siniseks tõmbas hiljem. Aga kuna need on ikkagi minu sõjahaavad ja nende üle tuleb uhkust tunda, tegin teile kohe rohkem ja vähem alastipilte ka, s.t. need ongi need pildid, mille endale hoidmise nimel ma 9gagi ja facebooki äppidest loobunud olen:

20150622_180821

20150622_202151

plv

Kui me metsas selle rõveda ja ligase kivi juures minu sisseõnnistamisega ühele poole olime saanud, tuli välja, et TEGELIKULT on seal samas lähedal üks suurepärane kivi, mis asub keset heinamaad, mis tähendab, et see oli kenasti kuiv, ei olnud seal sääski ega midagi. Nii et seltsimees Lagunov (minu isikus) ja andekas AbFab (AbFabi isikus) said sinna edasi siirduda. Isegi loomulik karniis oli sellel. Sihuke kivi siis:

20150622_183345

20150622_183340

20150622_195429(0)

Ütleme nii, et see oli ikka hoopis teine teema – seda kivi oli ikka hulga mõnusam katsuda ja sai hulga kergemini üles ka, kuigi kui nüüd päris ausalt öelda, siis esimese hooga tahtis ka väga kerge raja peal jalg värisema hakata, sest see õhulend võttis mu lõvisüdame ikka natuke värisema. Õnneks läks pärast esimest rada jälle üle, kuigi suurem osa neist radadest seal olid minu jaoks ikka ilmselgelt liiga rasked. Nii et näitan teile selle asemel hoopis, kuidas selle sama kivi peal ronivad need, kes ronida oskavad (seekord päris ära ei tulnud, aga hiljem tuli, siis kui ma muidugi enam ei filminud):

Kokkuvõte: 10/10 teeks veel.

11 kommentaari

  1. Mis kividega tegu, kus asuvad?

    • Viimane oli kindlasti Ellanvahe ja esimene äkki Rohuneeme. Ja seal nemad asuvadki. Aga ilma selleks mõeldud varustuseta ei tasu küll ukerdama minna, nii maapinnaga kui kiviga kiirkohtumine võib üsna ebameeldiv olla.

      • Augu suurkivi oli esimene. Teine Ellandvahe.

  2. Ma mõtlesin esiti, et see on kalevipoja vestitaskukivi ehk teise nimega viie valla piirikivi, sinna läheb ka ilus redelike üles. Aga ei ole vist jah. Pealegi ei tea seal lähikonnas ühtki teist kobedamat kivi olevat.

    • Ronimine on sport nüüdsest?

      • Sport? Ei, spordist ei tea ma midagi, mulle lihtsalt meeldivad kivid. Eelistatult redelikesega🙂

  3. Mulle tundus, et noormees videos unustas ühe põhitõe, kohakuti olevad jalad/käed ei anna boonust, vaid teevad allatoomise tormi väga kiireks ehk jalad ja käed päevad võimalikult erinevates kohtades olema, et kogu keharaskus ühele jäsemele ei langeks ehk tasakaalu pole võimalik saavutada ebaõnnetumisega seoses.

    • HAHAHAHAHAHA oh my fucking…

      • Yeshh, Sa oled elus, ilus.

    • Sa oled huumorimeele leidnud kuskilt ilmselgelt.😀

      • Kus ta peaks selle leidma, kui ainult neljameetrine mägi hulludest mäedest, väike ja suur Munamägi on vaid vallutada, kuhu küll enamus eestlastasi enne neid on jõudnud, küll ilma ronimisvaruseta.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid