Lo and behold, Alex Honnold

Öelge nüüd talle ka, et õppigu ronima, käed ja jalad kohakuti on ometi halb mojo.😀

11 kommentaari

  1. Tere jaani-järgset nädalavahetust, Morgie, AbFab ja Kaur!
    Roosasid nodsusid ei hakka ma eraldi esile tooma, nimekiri läheks liigpikaks. Teab ju blogijagi, kes olen… Aga huvitav on mainida, et tänavu oli neid emaseid lendlemas suht vähe. Pean silmas pinisejaid, kel nina otsas nõel.

    • Kas olen mina ainus pervert, kes nägi (eelmise blogi) fotot suurendades Läti posti otsa roniva Rentsi peput? Igaühel meist oleksid püksid rebadele vajunud. Pilt on üliarmas.

  2. Kallis Rents, pane palun pikem video. Antud videos pole mitte midagi pealkirjas mainitud olukorralaadset. Kui see oli sarkastiline vihje minu kommentaarile eelmises videos, siis minu küsimus on: “Are you blind?”

      • Kas see wiki artikkel on seotud minu või Sinuga? Äkki võtaksid sellest malli: Ega Sa pole Dunning–Kruger’i tulemus? Ehk kui midagi alast ei tea, ei tasu väga suud lahti teha. Mitmekordne ronimise Eesti meister oled?

        • 😀

          Palju raha ma selle kommentaari ära arvamise eest saan?

        • P.S ma tegelikult ka ei tea, miks ma sulle vastan. Enamasti tunduvad su mõttekäigud ja kogu mõtteviis ajuvabad või niisama veidrad. noh, et las olla.

          Aga olgu peale.
          Sinu reaktsioon oli ootuspärane. Sinu laialdased teadmised kõigist spordialadest, ka neist, mida sa spordiks ei pea, jätavad ilmselt minu omad kaugemale selja taha, kui sina mõne ratastoolis invaliidi Harku järve jooksul.
          Siiski tuleb mainida, et inimene, kelle ronimisele sa hävitava hinnangu andsid, teab sellest, mida ta seal kivi peal tegi, rohkem kui mina, Rents ja veel mõni algaja mitme peale kokku. Sinu kommentaari peale ta ainult veidi naeris.

          P.P.S oled sa kindel, et sa pole Pullerits?

        • Tore, et vastad. Kuna mul pole kõrgharidusdiplomit, siis on mul ääretult hea meel, et suudan inimesi üllatada positiivselt, isegi kui ma pole nende lemmiklistis. Koma, hoolimata, et minu teadmised võivad olla natuke extraordinaarsed.

          Ma küll ei saa aru Harku invaliidi keisist? Tundub suht ränk solvang, aga ma parem ei mõtle, mida Sa silmas pidasid. Sinu laialdased teadmised kõigist spordialadest, ka neist, mida sa spordiks ei pea, jätavad ilmselt minu omad kaugemale selja taha, kui sina mõne ratastoolis invaliidi Harku järve jooksul.

          Kas Sa naeruvääristad mind või ratastoolis invaliide?

          Tore, et vähemalt natuke oma emotsioone avaldasid. Ma mõtlen, et avaldasid enne ainult neid mõttetuid sarkastilisi avaladusi, kus vähemalt 40% sisu polnud ollagi. Ainult mingi arvamus blogi kommentaariumi/klatši baasil. Aitäh!

          See, mida see inimene seal tegi ja kommentaarid polnud absoluutselt tingitud temast. Ainult Sinust, Rentsist ja võib-olla natuke tingitud kaurist. Tähelepanelikkusest. Kui solvas, kui spordiala, siis oli suurepärane, kui solvas inimest, siis noh, ma hiljuti avastasin, et võib-olla olen narrija, aga ma ei salli üldist seda käitumist, kus inimest narritakse.

          Kui naeris, siis loodetavasti südamest. Ma ei taha, et inimene, keda pole kunagi kohanud, on solvunud minu sõnade üle.

          PPPPS. Ma ei ole Pullerits, aga mu klassijuhataja oli Pullerits, küll mitte Priit.

        • Emm…”see, mida see inimene seal tegi”, oli ikka küll temast tingitud, tema seda seal videol tegi ja tema kohta sa kommenteerisid (“noormees videos”). Kuidas sa kellegi teise ronimisest minu või isegi Kauri suvaliste kommentaaride põhjal arvamust suudad kujundada, jääb mulle mõistatuseks.

  3. Pealkirja all olevat teksti võtsin pealkirjana.

  4. Roland, oled sa muidu ise sada protsenti kindel, et sa saad aru, millest sa räägid?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid