Miks te ei kirjuta?

Viimastel päevadel on internet täis ainult mingit ülinartsissistlikku hala. Hakka või arvama, et kõik, kellel elu on, elavadki praegu selle asemel, et mulle normaalseid postitusi treida.

Mõtlesin juba, et kirjutan ise, aga

a) mul on ka kiire, nagu ilmselt kõigil teistel praegu – miljon asja, mida teha ja kuhu minna, ja

b) pole nagu midagi öelda ka, peale selle, et leidsin vist isegi normaalse hinnaga puud (ma ei hõiska enne õhtut, st enne, kui need reaalselt mu kuuris on).

Kõik.

3 kommentaari

  1. Heh, muidu sitad postitused, aga Rents teeb seda, mida ei tohiks ja teab, et ta on loll

    • Ei noh, sellest kommentaarist küll ei loe välja Rolandi erilist tarkust. Sorry, aga möku mees tundub olevat.

      • Möku olen niikuinii. Kirjutasin prunkstruksinana. Täna vist muutsin reegleid paljude jaoks teatud ettevõtluses. Jube äss tunne on, kuigi ma sellest kellelegi teada ei anna niikuinii. Muide, sain lõpuks onuks, koostasin talle juba ülikooli õpingudega soses rahaplaani ja teine onu tahab, et selle paari päevase kodanikuga soeses minu tulevikuplaanid investeeriks maasse – tema maasse. Mul on tunne, et pean tõsised teemad üle arutama.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid