Kes oleks osanud arvata, et mu silmad seda päeva näevad

Sai täna sõbrannadega arutatud, et tahaks küll ilusaid armsaid blonde lapsukesi, aga no kuidas, kui blondid Eesti mehed sugugi seksikad ei ole – erinevalt näiteks austraallastest (vaata üles) või rootslastest (vaata alla). Kunagi oli mul küll üks päris kena blond peaaegu boyfriend, kes tollal oli armas, aga on ajaga ka selliseks kergelt karuseks ja seksikaks muutunud, kuigi kurjad keeled räägivad, et tal olevat litsakad elukombed – aga muidu on blondid eestlased minu meelest sellised, et võivad olla kenad ja isegi hea kehaga, aga seksapiili kuidagi napib. Ma tahaks* näiteks kontrasti (päevitunud keha + blond pea) või sügavat pilku (no vaatake Alexandrit selle alumise pildi peal!) või midagi sellist. Ja no ei ole.

No ja pärast seda läksin mina koju ja nägin koduteel KAHTE täiesti ideaalse välimusega blondi meest. Üks oli minu jaoks küll veidi vanavõitu (see, et ta naise ja kahe lapsega jalutas, on selline tähtsusetu pisidetail), aga teine oli lihtsalt suurepärane. Selline pisike habe, nagu mulle meeldib, sörkis jõe ääres (sportlike eluviisidega!), jõuline kehaehitus … Hakka või igal õhtul poole üheksa paiku end Emajõe äärde sättima, et sobival hetkel komistada ja tema nina all jalg välja väänata. Sest ega see õnn ei tule, kui ise teda kinni ei püüa, ja järgi joosta ma talle ju ei jaksa.

Varem oleks ehk jaksanudki, aga täna oli mul selline relapse, et kaalun ilmselt 80 kg. Päeval tõi üks töökaaslane kooki. Nii hea oli, et võtsin kaks tükki. Siis sain sõbrannaga kokku, sõin salatit nagu normaalsed inimesed ikka. Tema ütles, et võtame magustoitu ka – keerutasin, keerutasin, lõpuks jäin nõusse. Ja tema sõi pool kooki ära ja otsustas, et enam ei jaksa. No ma ei saa ju kooki raisku lasta! Nii et ma olen täna 3.5 tükki kooki söönud, see on isegi minu kohta erakordne. Kõht pole selliste kogustega enam harjunud ka, ikka veel on punnis ja valutab ja õhtul kodus muidugi enam süüa ei tahtnud. Hea, et homseks oligi plaanis selline kergema söögi päev, supi ja kodujuustuga, mitte tatra ja koogiga.

* Mis mõttes “Mida sa vastu pakud?”? Unistada ei tohi v?

alex

8 kommentaari

  1. Mu meelest kipuvad lapsed hoopis suguvõsa muude liikmete moodi minema. Mul on kaks blondi lapsukest, mõlemad mehega oleme tumedapäised. Seega võib mehe blond õde näiteks ka oma osa mängida. Või see kui mees lapsepõlve piltidel linalakk on. Hiljem lähevad blondid lapsukesed niikuinii kartulikoorekarva, aga sellest pole vast väga lugu kuna teismeeas värvib iga loomulik blond ennast niikuinii ronkmustaks.

    • Põhimõtteliselt ütled sa, et vali mehe suguvõsa, mitte meest.

      • see on vist see põhimõte, mille järgi osal lõunamaa meestel on kombeks enne külgelöömist oma laste pilte näidata. et nagu tootenäidis või nii.

  2. Seksikuse määrab hoiak. Kas hoiak saab olla geneetiline?

    • Ma saan aru, et R tahab blonde lapsukesi, mitte seksikaid lapsukesi.😀

      Aga ma tean mitut perekonda, kus laps on ühe vanema (või mitte kummagi) nägu, kuid tema miimika kehahoiak kõnnak või žestid on täpselt teise vanema omad. Mida väiksem laps, seda sürrim on seda vaadata. 5-aastane on samasuguse rühkiva kõnnakuga nagu issi või 9-aastane laiutab täpselt ema moodi käsi iga asja peale.

      Ning lisaks meenub ühe USAs lapse saanud ja hiljem koos perega Eestisse naasnud tuttava jutt, kuidas tal Ameerikas oli mänguväljakul imelihtne oma last jälgida, sest see oli ainus blond, aga Eestis on ju kõik lapsed heleda peaga. Umbes nii on jah. kooliminekueaks lähvad kartuliteks alles.

    • Aaa, ma plärtsusin retrospektiivselt ja üldrahvalikult, st et eesti meeste hoiak teeb nad mitteseksikaks, mitte eesti meeste geenid. Mida ma sellega tegelikult öelda tahtsin, ei mäleta enam isegi.

  3. Blondide laste tõenäosust suurendab blondide olemasolu ka enda suguvõsas. Ma ise sinisilmne loomulik blond, elukaaslane ka blond ning meie last nähes inimesed löövad muudkui imestades käsi kokku, et “issand kui ilusad heledad juuksed ja sinised silmad!” Minu meelest peaks imestama siis kui me oleks pruunisilmse brüneti lapse saanud…😀

  4. Skaaaaarsgaaaaard…:-)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid