Lõpp enamvähem normaalne, kõik normaalne. Vist.

Alustuseks olgu öeldud, et kustutasin Karl-Eriku postituse ära, sest ma olen n00b – tegin selle telefoniga ja miskipärast kleepis ta selle esilehele, aga ei näidanud, et see esilehel oleks. Ja kuna tegu ei olnud just sajandi suurteosega, leidsin ma, et targem see ära kaotada, kui igaveseks esimeseks jätta.

Aga läpaka sain tagasi. Natuke kurb olen, sest saatsin selle ju esmalt juba PC Experti, kes vaatas klaviatuuri ja ütles, et nende poolt läheks see küll garantii alla, kui ma neile garantiid tõendava tšeki viiksin – aga siis tuli välja (sest ega ma ometi enne DigiDeliga ühendust ei võtnud), et DigiDeli teeb oma ekspertiisi ainult ise, nii et võtsin läpaka esimesest kohast tagasi ja saatsin selle enesekindlalt Tallinnasse – ja tuli välja, et DigiDeli eksperdid jällegi leidsid, et see EI lähe garantii alla, sest klaviatuuri kulumise põhjuseks olevat mustus ja koerakarvad jms. Nii et mul oli valida, kas maksan 30 eurot diagnostika eest (midagi muud saamata) või 25 eurot uue klaviatuuri eest (sel juhul diagnostika eest raha ei küsita), valisin muidugi viimase. Ei taha väga vinguda, sest ma tunnistan ausalt ise ka, et koer mul on ja karvad on tal seljas ja liiga tihti meie kodus tolmuimejat ei kasutata, nii et kõik on aus. Aga samas tundub see ikka natuke alatu, et sülearvutit, mis peaks ju ideaalis olema mõeldud selleks, et sellega ükskõik kus (rannas! aias! nii kodus kui kontoris!) tööd teha, tuleb tegelikult steriilsetes tingimustes hoida.

Ah, ma olen lihtsalt vingats, sest tegin sel suvel erandkorras 45 päeva puhkust, millest osa muidugi polnud tasuline, töötasin juulis ainult kümme päeva, nii et augustis saadav palk oli ka vastav, ja nüüd niigi hoian jõuga rahakotiraudu kinni, et septembrini vastu pidada. Need kuradi ronimissussid ei ole ka tahtnud sugugi nii palju venida kui võiks, nii et mängin nüüd hirmuga mõttega, et kui septembriks normaalseks ei veni, panen poole hinnaga mõnele kabujalakesele müüki (mis on 3 nädalat kantud susside kohta ikka megapakkumine) ja ostan endale mingid teistsugused, sest, ja see võib teile nüüd üllatusena tulla, aga ebamugavad jalatsid ei ole mugavad. Õnneks ei ole muus osas väga palju aega raha kulutada, kui suurema osa ajast tööl veedad. Ja õnneks on august, mis tähendab, et sugulased saadavad kogu aeg kartulit ja tomatit ja kurki, nii et päris näljasurm on võimatu.😀 Aga ikka, järgmise läpaka ostan sisseehitatud tolmuimejaga.

5 kommentaari

  1. Enamus läpakaid on justnimelt sisseehitatud tolmuimejaga — see väike ventilaator mis ringi käib, imeb väga hästi tolmu ja koerakarvad läpaka sisse. Tagajärjeks on sageli mitte ainult klaviatuuri karvasus, vaid kuhugi sügavamale tekkiv vildikiht ja ülekuumenemine.

  2. Hmm… Matkan sisse hoopis suvalise teemaga, sest olen liiga laisk, et minna mujale uurima. Kui oskad, võiksid vastata: panin enda blogi lehele üles kenasti blog.tr.ee logo, aga seal keskkonnas küll oma “lugejaid” ei näe, kuigi ehk peaks. Kas see on lihtsalt mingi aegunud loop või teen mina midagi valesti?

    • Mul jäigi see küsimus lahendamata paar aastat tagasi. Siiamaani ei tea, mis trikiga blog.tr tööle saab.😦

    • Vat ei oska öelda. Mina pidin selle töölesaamiseks ka mingi nende antud koodiga postituse avaldama. Kuidas praegu asjad on, ei tea.

      • Jep. Ma tegin seda ja sain nn ametlikuks blogi ja logo on ka olemas, aga ikka ütleb, et mine pane logo lehele ja küll siis saad. Ma mõtlen, et äkki seda keskkonda ei haldagi enam keegi ja asjad juhtuvad omapäi?😀 See on üsna ITikauge jutt vist…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid