Küll see maailm on alles ebaõiglane

1-FirstGrade

Augusti lõpp. Kõik peale minu lähevad kooli. Üks alustas teist magistrit, mitu sõbrannat läksid niisama magistrantuuri, üks sõbranna hakkab AÜ-s töö kõrvalt juurat õppima, sest miks ka mitte. Lisaks paar sõpra, kes järjekindlalt juba aastaid õhtukas käivad ja igal aastal paar ainet jälle ära teevad – asi seegi,  omas tempos ja ikka edasi, ikka edasi, mitte sammukestki tagasi ja küll ükskord ka see diplom tuleb.

Isegi need mammablogijad, kellel lapsed kooli lähevad, alustavad ju mõnes mõttes uut elu. Neil on veel topeltvõit, sest laste kõrvalt õpivad nad ehk ka ise midagi. Kuluks marjaks ära küll, sest praegu vaatavad blogidest näkku sellised vahvad väljendid nagu “kooli kott” ja “värvi pliiats” ja kõigi nende tühikute korvamiseks visatakse vahel mõni “lapseisa” ka sisse. Üldise tasakaalu nimel ilmselt. Nii et kohe varsti on neil kõigil ahhetamist ja ohhetamist küllaga, saavad kambaga töövihikust lugeda, mis vahe on väljenditel “lapsepõlv” ja “lapse põlv” (edasijõudnutele “erakonna liige” ja “erakonnaliige”).

Ja mina käin tööl.

Oh jah. Hakkan hoopis tikkimist ja peent näputööd õppima, te kõik veel alles näete, kuidas üks blogija ristpistet teha võib.

5 kommentaari

  1. See on tõesti täiesti nüri ja kohutav, et sa oma kümme aastat kestnud ülikooliõpingud lõpuks läbi said ja juba tervelt kuu aega üheksast viieni tööl oled käinud. Selline küll mingi õige hipielu pole.

    • Ma tunnen, et mul on probleem, ma olen haridussõltlane. Kui ma ei ole osa akadeemilisest süsteemist, on kohe selline tunne, nagu mul poleks PÄRIS KONKREETSEID EESMÄRKE. Hakka või tõesti igast otsast tittesid välja pressima, nagu Kaur soovitab. Sest, noh, mis oleks parim põhjus lapse saamiseks, kui see, et keegi internetis soovitas.

      • No ma ei julge enam midagi soovitada. Lapsed oleks võinud saada siis, kui sul veel mees oli, nüüd oleks nad sul mingid ligikümnesed vist ja nendega oleks tore. Kas julgestades saab ristipistet teha??

        • Kindlasti saab julgestades ristpistet teha. Telefoniga räägin ma ju ainult ühe käega ja teine käsi on ristpiste jaoks vaba. Tikkimisalus on kaela riputatud.

          Ja mu eelmine mees oli väga tore inimene, aga ma teadsin juba siis, et mitte selline mees, kelle geene ma tahaksin oma elutoas ringijooksmas näha või kelle teismeliste geeninäidetega ma vaielda tahaksin. Kui selliseks asjaks tuju on, võin mõne väärkoheldud pitbulli võtta.

    • Like, like, like! Oh miks, oh miks ei ole siin pöidlamärki!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid