ma olen ilmselgelt varane linnuke

Eile õhtul oli palju tegemist, nii et otsustasin väsinuna, et süüa võin ma ju sama hästi hommikul teha. Võib. Muidugi võib. Kui sind ei häiri see, et sa esmalt paned oma toitu ainult tomatit, sest sa lihtsalt UNUSTAD kõike muud sinna panna, ja seejärel lased selle veel kõrbema.

Ma arvan, et ma ostan täna lõunasöögiks putkast saiakesi, sest mõte sellest söögist EI tee rõõmsaks, päriselt.

1 kommentaar

  1. Ainult tomatitest roog, mis on kõrbema lastud? S.t kärsatatud tomatid? Ei, sa pidid ikka täiesti magavas olekus olema.😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid