Kuidas trenni tehes mitte kaalust alla võtta?

ttgvaike1

Kellele meist ei meeldiks end vahepeal liigutada? Vahel on see suisa vältimatu, ikka tuleb ette juhuseid, mil lift ei tööta ja tuleb jalgsi teisele korrusele kõndida. Selge aga see, et Eesti karmis kliimas ei taha keegi vastu talve rasvaprotsendi langemisega riskida. Nii et tehke nagu mina.

Jalgrattaga sõitke aeglaselt-aeglaselt. Koer on ka juba pensionär, ega ta ei jaksagi nii kiiresti enam joosta. Kümme aastakest ikkagi juba turjal. Nii et uimasime aeglaselt mööda linna. Vaatasin Tamme gümnaasiumi uut koolimaja, seda mis Nooruse tänaval on (ja mis õigeks ajaks valmis ei saanud, Postimehes oli uudis, et õhtukas ja Tammeka pudinad peavad septembri kuskil mujal veetma, kooli saab sinna alles oktoobriks, kuigi selle kõrval platsil mängisid küll lapsed juba) – tõesti on ilus, õpi või ise. Väga äge näeb välja. Ma ei viitsinud veel pilti teha, sest mõtlesin, et küll ma netist võtan paremaid – ja ei ole lihtsalt midagi võtta, mis näitaks, kui vahva see oli. Ülevalt ei ole näha, kui armas peasissekäik on – aga hulgim rattakohti ja istekohti jne. Jääb suisa mulje, et on tahetud, et õpilased end selles koolis mõnusasti tunneksid. Kooli ees on tee ka valmis, seal oli miljon aastat üsna auguline see, nüüd on suisa mingi uus ringike (muudele eestlastele – tartlased ARMASTAVAD ringteid, neid võib ükskõik kui väikese ristmiku asemele panna) ja kenad kõnniteed ja … Kõik jutud.

Siis läksin empsile külla. Natuke jäätist, natuke pannkooke, natuke jäätist. Teate küll. Kõik jutud.

Aeglaselt-aeglaselt tagasi. Seejärel natuke šokolaadi ja paar võikut. Kohe parem sai.

P.S. Sirvisin empsi juures ka Mart Sanderi viimast raamatut – üllatavalt ladusas stiilis kirjutab. Ma muidugi jõudsin lugeda ca ühe lehe, aga see üks lehekülg oli selline, et oleks suisa võinud veel lugeda.

7 kommentaari

  1. Raamatud, mu lemmarid!! Lugesin kah delhvist katkendi sandrit, noeiei, ma soovitan siiski mitte puutuda. Kaera raivut(noh see sandri opositsionäär, kes rasket ja kodumaal mõistmist mittekohtavat elu elab) seeeest lugesin kohe 10 lehte(aega oli ja vedeles lugemistoas otse nina ees) – pold jälle vigagi. Ruitlase veeraamatu katke pakkus ootamatult palju, mehe aktsiad tõusid mu silmis niiet..

  2. Sander on nii ebameeldiv tegelane, et tema raamatut ei suudaks ma kätte võttagi, kirjutagu pealegi nagu noor jumal. Üldse lähen ma varsti ja teen iseenda blokki kirjutise “raamatud, mis mulle ei meeldi, ja autorid, kes mulle ei meeldi” – tundub, et must on saanud lihtsalt raamatuvihkaja.

  3. Sirvisin poes hiljuti Juhani Püttsepa viimast lasteraamatut ja mõtlesin, et huvitav, kuidas see Kaurile meeldiks. Raamat keerles ühe koera ümber, tegelased olid sellised ehtsad agulitegelased, oma heade ja halbade külgedega, keegi ei olnud otseselt Halb Tegelane.

    • PS: tundus, et võiks meeldida samadele lugejatele, kellele istub Anti Saare “Kuidas meil asjad käivad”, aga päris pead ei julge anda, sest ka seda olen ma kõigest poes sirvinud.

  4. See on midagi hullu, kuidas tartlased ringteid armastavad. Nagu… Kui Tartu kõige äärmisemast äärelinnast, sealt, kus juba majad metsaservas on ja sügisel noored põdrad linnaelu kaemas käivad, Aardla järve kaitseala poole KÜLAVAHETEELE keerata, siis peab ka juba ringteed tiirutama! Keset Ihastet on mitmeid TIBATILLUKESI, maksimum 2,5 diameetriga ringteid! Lokaalne peapööritussõltuvus?
    Aga nunnu on muidugi. Ja vahel ma mõtlen, et kas Tartu liiklust valitseb äkki mingi aiandusmaffia, kes saab ringteede keskele klumpide rajamise hankeid… ja sellisel juhul on see maffia ona haarmeid ka Keila poole sirutanud.

    • Ma kujutan ette,et varsti hakkavad tartlased juba ringteedele omakorda ringteid rajama, sest ega küll küllale liiga tee. Fraktalid.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid