Lapsed on ju pidevalt haiged

l

Kuna töötan nüüd suuremas kollektiivis, ütleksin, et see on suhteline – KÕIK on pidevalt haiged. Mind pigem hämmastab, et minu mälu mööda oli põhikoolis ja gümnaasiumis enamuse ajast suurem osa lapsi ikka kohal. Praegu on muidugi ka inimesed kohal, sest kes see Eesti tööseadust arvestades koju raatsib jääda, kui veel vähegi kuidagi end püsti suudab ajada, aga kogu aeg käib ümberringi köhimine ja nuuskamine.

Mina polnud siiani päris haigeks jäänud, aga viimase paari kuu jooksul on ikka mitu korda olnud seda, et tulen koju, tunnen, et olen täiega läbi ja nõrk ning pean trenni vahele jätma ja ühe öö eriti pikka und tegema, et taas end inimesena tunda. Täna oli esimest korda selline päev, et tulin koju ja ütlesin Ühele, et “mina lähen nüüd magama ja sina lähed poodi,” sest ma ei jaksanud ise isegi Konsumisse minna. Nüüd tegin tule ahju, joon oma imerõvejooki (ingver, küüslauk, greip, sidrun, mesi), kuulan muusikat ja tunnen, et ei taha kedagi näha ka. Toiduks tulevad küüslauguspagetid küüslaugukastmes, vähese tomati ja oliiviga. Kui selle peale ka homme inimeseks ei saa, pean esimest korda helistama ja küsima, kas võin vahelduseks kodust töötada.

Aga muusika on hea, Lindsey Stirling on nii hea, et ei saa pahaks panna, kui mõni suisa pleilisti tahab:

7 kommentaari

  1. Mulle ka meeldib Stirling🙂 Ma ei tea, kas lugesid mu blogiposti aga oled mu mõttest aru saanud – kõik oleme mingil hetkel haiged aga jah enne lähed tööle kui jääd koju köhima…

  2. Ma ei tea, kes on Lindsey Stirling, aga no see seal fotol on ju täpselt Lindsey Lohan! Video põhjal kaks Lindseyt just nii sarnased ei tundu, aga midagi nagu ikka oleks.
    Haigustest seda, et mina olen rohkem haige kui mu lapsed. Üks neist läks sel sügisel esimest korda lasteaeda ja polegi veel haigeks jäänud erinevalt minust. Ilmselt on mul ebatervislikum eluviis ka kui lastel, keda lõuna ajal õue viiakse. Seda, et kooli ajal haige oleks olnud, ei mäleta küll. Ei tea, kas tõesti ei olnudki või lihtsalt ei mäleta, mu meelest tekkisid need haigused kõik koos lastega.
    Ei, haigustest võiks lõputult jahuda ja teooriatest, kust nad kõik tulevad. Lihtsam on tõdeda, et eks me ikka ise nad endale külge mõtleme….

  3. Lindsey’ga olen kokku puutunud YT. Jube närvitele käiv kuulus naisterahvas minu arust..

  4. Kui palju sa mida sinna jooki paned? Tahan ka. Nay, ei taha, vajan.

    • Mina panen lihtsalt kõike ja rohkem, ega see ju tegelikult miskit muud kui C-vitamiinipomm ei ole.

      • Peale c-vitamiini on seal ikka veel üht-teist. Alates eeterlikest õlidest. Kokkuvõttes võib see segu olla toimelt nagu kerge antibiootikum🙂

  5. Mina jälle vaatasin, et Tim Minchini pilt.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid