JÄLLE pole ma rahul

Asi on nüüd nii, et ma suren kollina. Ja enne seda, kui see juhtub, elan ma (loodetavasti) veel pikki aastaid, nähes välja nagu Chewbacca. Üks heledamat sorti. Nimelt mõtlesin mina täna, et lasen omale inimese kulmud jälle teha, sest ma pole tõesti KUID kosmeetiku juurde jõudnud, uutel tuttavatel on ilmselt natuke hirmus otsa vaadata mulle (lähedastega pole hullu, allakäik on ju astmeline, harjud sellega vaikselt ära). Juuksed on ka juba liiga pikad, nagu need, kes parooli all olevat postitust vaatasid, videost nägid – Rapuntsel põhimõtteliselt. Käisin läbi kõikide salongide uksed, kus ma kunagi käinud olen – ja kõik kohad olid kinni. ÜHES neist olid lahtiolekuajad ukse peal kirjas, teistes polnud sedagi. Ja õige ka, milleks? NORMAALNE naine ei roni kosmeetiku juurde õhtul või nädalavahetusel, sest sel ajal tegeleb ta ju oma mehe (ja ehk ka laste) eest hoolitsemisega. Kes on ainsad, kes päeval käia ei saa? Mingid rõvedad karvased feministid, kes tahavad nagunii karjäärile pühenduda, mitte end meeste jaoks ilusaks teha.

Et mõni naine tahab enda jaoks hea välja näha? Ärge uskuge, tööl käiv naine, kes seda ütleb, tahab lihtsalt mõne mehe abil sellel eelmainitud karjääriredelil kõrgemale jõuda. Ongi parem, et nad kosmeetiku juurde ei saa. Kas te arvate, et Margaret Thatcher passib pool ajast kosmeetiku juures? Või Angela Merkel? Või Kristiina Oju … Teate, tema on raudselt TÖÖ AJAST kosmeetiku juures. Maksumaksja raha eest. MEIE raha eest. Sest muud moodi ei oska ma seda seletada.

Nüüd vist oleks õige aeg öelda, et tegelikult ma tean, et salonge ei panda tööpäeviti kell viis kinni, vaid enamik on suisa seitsmeni lahti või nii. No ja see üks juuksurisalong, mille ukse peal lahtiolekuajad olid, on laupäeviti ka lahti, aga see on täiesti mõttetu üritus, kui pole kuu aega varem aega pannud, siis seal löögile ei pääse. Ma olen lihtsalt solvunud nüüd, et ma ei saanud JUST SIIS kosmeetiku juurde, kui mul selleks parajasti tuju oli. Ja mulle tundub nii alatu, et ma pean valima, kas lähen trenni või kulme kitkuma – selle pärast ongi sportlastest kuvand kui hoolitsemata välimusega mühkamitest. Viu-viu-viu-viu-viu.

Ah, ma ise tüdinesin ka ära oma viginast, aitab.

Ahjaa. Ma olen oma korteris tänaseks elanud kaks aastat. See on väga pisike ja õhk on natuke liiga niiske. Nii et kui ma parajasti vetsus/vannitoas ei ole, on selle uks kogu aeg pärani, et niiskus sealt välja saaks. Noh, täna pidin selle ukse kinni panema, et selle taga olevale teisele uksele ligi pääseda – ja avastasin, et lüliti all, mida ma kaks aastat iga kord klõpsinud olen, on teinegi lüliti. Mul on vannitoas põrandasoojendus. Töötab ka. Kes oleks osanud seda arvata. Ütleme nii, et kaks talve olen ilmselgelt elektri pealt kokku hoidnud.😀

12 kommentaari

  1. Mis parooli puutub, siis kas selleks on nüüd midagi muud kui enne, sest vana ei tööta?

  2. töötab.

  3. hmm, nüüd töötas mul ka, ei tea, mis error vahepeal oli.

  4. Sul on toas veits niiske… õhk. Mul on visuaalselt ja käegakatsutavalt märg põrand ja nälkjad. Õhk on ka muidugi küllastunud.

  5. Ma töötan majas, kus asub 3 ilusalongi. Ja enamasti on need sel ajal kui mina tööl olen tühjad. Ükspäev siis kohtasin üht sealset töötajat ja küsisin, et mis värk on, kus te koguaeg olete. Tema siis vastu, et oh issand, eile olin kella 12-ni öösel tööl. Pidavatki nõnda olema, et peale Ojulandi käivad muud inimesed ilusalongis oma vabast ajast. Mina omal ajal (kolm aastat kodus on minustki endast ja teistest lugupidamatu inimese teinud) käisin küll töö ajast, sest tööd niikuinii ei olnud ja kutsumise peale tuli küünetehnik ikka kohale ka, kuigi eks see ta graafiku segi lõi.

  6. Kui tahad kosmeetiku juurde minna kohe ja praegu, siis soovitan uurida erinevate kohtade online-broneeringu süsteeme. Hästi mõnus-mugav lahendus minu jaoks ja olen saanud aja ka kohe ja täna, kui on mõte tulnud.

  7. Kui juustega häda on, saan ju mina alati lõigata. Kulme enda vastutusele võtta ei julge.

    • Tuleks küll hää meelega külla varsti neid lõikama.

  8. mina käin üldse õpilaste juures Struve tänaval, sest on a) odav, b) seda värvi on ainult seal ja c) mu juuksed kasvavad piisavalt kiiresti, nii et midagi vussi ajada väga ei saa.
    samas majas on ka üksikisikust kosmeetik/küünetehnik/whatnot Aljona, kelle juures käisin kulme-ripsmeid värvimas-korrigeerimas ja maksin 8€. tulemusega jäin igatahes väga rahule:)

    niiet soovitan mõlemaid kohti. samas muidugi käin ise ka töö/kooliajast seal:D

    • Ma juba lootsin, et Mad Max…😦
      Või siiski?🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid