No ei saa minu sõnu uskuda

Vähemalt siis, kui ma emotsioonidest räägin. Eile käis mingi klõps ära ja ei jaksa enam ära oodatagi, millal jälle trenni saab. Lõunakasse küll ei jõudnud, sest täna on vaja üks tõlge ära lõpetada, aga muidu on selline tunne, et täiega tahaks trenni teha. Mitte küll hulluks minnes, tuleb endale aru anda, et mul ei ole praegu jaksu, et süstemaatiliselt ja korralikult treenida, tulebki seda pigem lisalõbustusena võtta, aga ma täiega igatsen selle järele. Mis on tore.

Ahjaa, ma sain aru, miks “Les revenants” nii imeliku koha peal lõppes – sest kaks osa on veel tulemas.😀 Selles oli asi. Ja kuna keegi küsis, siis jah, “Bron. Broen” on hea. “Doctor Whol” on ka uus hooaeg jne, nii et ei ole see maailm sugugi nii hirmus koht.

Krt, jahe on, peaks vist tule alla tegema. Tahtsin lihtsalt enne öelda, et ma tegelikult ei arva, et kõik nõme oleks, lihtsalt kui on väsimus, siis on väsimus. Ja praegu on väsimus.

8 kommentaari

  1. Seda oleks võinud mina ka öelda, et Bron on hea, seda on teine hooaeg veel!

  2. Muidugi…

  3. “Fargo” teine hooaeg kah käib ja.

  4. Kui siin juba headest sarjadest jahumiseks läks, siis You, Me and the Apocalypse on täitsa vahva.

  5. Üü, nii tore, ma oleks ära unustanud, et “Les Revenants” uuesti algab, kui sa poleks kirjutanud😀

  6. “Samamoodi peegeldab ka linnulaul laulja kvaliteeti ning sellest lähtuvalt on laulul kaks peamist ülesannet: avaldada muljet emaslindudele ning tõrjuda eemale konkureerivaid isaseid. Et laul seda informatsiooni edasi annaks, peab laulmine olema isaslindudele raske. Sellel peab olema hind, mida suudavad maksta vaid kõige tublimad. Muidu suudaksid kõik sama hästi laulda ning emased ei saaks aru, kes neist kõige tublim on. Vaadake näiteks oksal istuvat must-kärbsenäppi ning mõelge, mida tema rütmiline, üles-alla hüplev laul talle maksma läheb. Esiteks kulutab ta lauldes energiat. Teiseks kulutab ta aega, mida võiks kasutada toidu otsimiseks. Kolmandaks võib ta lauluga ligi meelitada kiskjaid, kelle eest pakku pääsemine nõuab kiirust ja tiivaosavust. Jah, sellesarnast laulu toovad kuuldavale kõik isased must-kärbsenäpid. Aga kõige tublimad neist laulavad kõige kõvemini, kõige kauem, silpe kõige kiiremini üksteise otsa lükkides.”

    (see peaks siis trennimotivatsiooni kohta käima)

    • Kui ma seda motivatsioonina võtaksin, tahaksin ma ju teeselda, et olen võimekam, kui tegelikult olen.😀 Reaalsuses on siiski targem enese jaoks paika panna, kust läbipõlemisoht tuleb ja seda vältida. Näiteks töölt ära tulla, kui see liigselt trenni segama hakkab.

      • Eee ei, tsiteeritud artikli mõte ongi selles, et sa EI saa teeselda. Kui pikalt võdistad ja tegelikult vajalikke oskusi pole, kukud varem-hiljem seinalt alla ja on mokas kogu see vaev.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid