Ma ei oska guugeldada

Vahel ma kadestan mõnda inimest, kes oskab minust hulga paremini asju öelda. Vihastamata. Iroonitsemata. Halvasti ütlemata. Ja samas lihtsalt. See lugu näiteks võttis nii hästi kokku selle, miks ka mina olen inimesi sõbralistist kustutanud, sest ma tahan ignoreerida seda, et me tegelikult sama õhku hingame ja samadel tänavatel kõnnime. Minu puhul on ainsaks erinevuseks see, et need inimesed, kelle mina olen Facebookist ära kustutanud, on lisaks ka silmakirjalikud – ise kümme aastat Soomes või Rootsis või kuskil mujal tööl käinud, kehvemal juhul pool sellest ajast Facebookis kirenud, kui raske või kerge seal on abirahasid saada ja kuidas keegi ikka ei hooli piisavalt, ja nüüd räägivad sellest, kuidas mingeid mugavuspõgenikke siia küll vaja ei ole. Sest neil oli VAJA Rootsi tööle minna, sest nad tahtsid ju uut autot osta. Või neil oli VAJA Soomes tööl käia, sest majalaen tahtis maksmist. Kaua sa ikka elad nagu rott, Eesti riik ju ei hooli. Aga need TEISED. Need tahavad kõik ainult parema elu peale saada. Nagu neile ei KÕLBAKS oma kodumaa. Mis inimesed need sellised on?

Ma hindan irooniat, tõesti hindan, aga ma ei taha selliste inimestega internetiruumi jagada. Nii et ma lülitan nad enda elust välja. Ja ma mõistan, et eks meil tegelikult on kõigil oma klaasmajad ja liigagi tihti kividega loopimise komme jne, aga lollust ma ei salli. Vahel ei taha selle pärast mitu päeva peeglissegi vaadata.

Tarkade inimeste igapäevaelu juurde tagasi tulles. Mul täna see probleem, et ma ei oska guugeldada. Tahaksin seda sarja vaadata (tõsieluline, narkokartellist ja Escobarist), aga originaalis, st hispaaniakeelsena. Aga kui panen otsingusse “narcos temporada 1”, saan tulemuseks ikka ingliskeelse audioga asjad. Ne hatšu! Kes guugeldab minu eest, sest ma olen saamatu humanitaar? Youtube’is on mõned osad tervikuna ja ingliskeelsete subtiitritega üleval, aga osasid pole ja osad on hispaaniakeelsetega ja ega ma üksi ei vaataks ju. Esimene osa on ingliskeelsete subtiitritega Daily Motionis, aga kas ma peangi niimoodi mööda internetti ringi hulkuma, nagu koer? (Lisatud: väidetakse, et sari ongi kakskeelne ja et kogu nett ka jagab seda kakskeelsena, eks ma pean selle esimese osa ära vaatama ja siis tean, kas on tõesti nii ja vigisesin täitsa ilmaasjata. Oleks minu moodi küll.)

Muide, eile andis üks meie trenni ukrainlane esimest korda trenni. St ta on korduvalt seina lahti hoidnud ja lasknud inimestel seal möllata, kui päris treenerid ära on, aga eile ANDIS TA TRENNI. Ja oli uskumatult asjalik. Meil on kokku seitse köit, eks ole. Ja inimesed, kes ei taha süstemaatiliselt trenni teha, vaid tahavad hullata. Nii et Sergei ütles, et kõik võivad teha, mida nad ise tahavad, aga NEED kolm köit on täna AINULT altjulgestusega ronimiseks. Need kolm köit olid juhuslikult samad köied, milles ronimisega ka algajad hakkama saavad.😀 Nii et kõik olid sunnitud päriselt altjulgestuses ronimist harjutama. Üks piff oli eriti pahur (tal hetkel veits platoo, aga harjutusi teha ei meeldi, nii nagu mul on veits platoo, aga oma vaimse poolega tegeleda ei meeldi) ja Sergei lihtsalt seisis kannatlikult, köis ühes ja ekspressid teises käes, ja rääkis, et naada, kuni tüdruk lõpuks kolm korda järjest üles-alla ronis. Ja mulle andis sellise boulderdamisharjutuse, et vanduma võttis, aga arendas küll just seda, mida mul on vaja arendada. Mõnes ikka peituvad varjatud anded.

P.S. Postimees on võtnud oma kohuseks meid harida ja kirjutab sellest, mis Pariisi pealinnas toimub. Ma saan aru, et toimetajatel on palju tööd, aga lasta sellisel asjal mitu päeva üleval olla on ka natuke nigel.

P.P.S. Kes ei tea, siis altjulgestuses ronimine tähendab, et võtad köie ise kaasa. Nagu näha ülaloleval pildil.

4 kommentaari

  1. Ma nüüd lugesin tükk aega toda Urban-Turbanit. Jube hästi kirjutab. Ma ta blogi olemasolu olen muidugi teadnud – aga lugenud polnud – nii et aitäh linkimast!

  2. Otsisin – võtsin esimese osa prooviks ja oli hispaania keelne inglise keelsete supakatega https://www.solarmovie.is/tv/narcos-2015/

    • Ma ütlesin, kui ma lolle näha ei taha, siis ma peeglisse ei vaata.😀 Kuigi tegelikult lootsin ma pigem saata viidet terve esimese hooaja khm torrentile khm.
      / Kui ma nüüd kolm päeva ei blogi, lõi politsei ilmselt ukse maha.

      • tartu eurovanglas on raudselt wifi olemas


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid