Kuidas tulemuslikult neidudega tutvuda

Mul oli nädalavahetusel selline nõrkusehetk, kus midagi asjalikku teha ei jaksanud, aga niisama lebotada ka ei osanud, nii et lugesin taas Redditit. Sedapuhku foorumit, mis on pühendatud sellele, kuidas ükskõik kui alatute võtete abil neidudega tutvuda nii, et … lähikontakt ikka garanteeritud oleks. Ja muude teemade (nt “Mu kallim unustab vähemalt korra nädalas pilli võtta, ei tea, kas peaks hakkama kondoomi kasutama?”) vahelt leidsin lausa kuldaväärt soovituse – hakake narkootikume kasutama. Tavalistel tüdrukutel on nimelt igasugused nõudmised ja standardid ja mis kõik veel, aga naissoost narkomaane huvitab ainult see, kas teil narkootikume on. Ja hiljem saab võõrutusravil tutvuda naistega, kes on emotsionaalselt räsitud ja vajavad kellegi toetavat … õlga, nimetagem seda siis nii. Nii et sellest otsusest saab ainult võita, negatiivseid külgi ei ole. Eeldusel muidugi, et eesmärgiks on ainult naistega tutvuda. Nii kui lisanduvad mingid muud eesmärgid, nagu püsivalt ühte töökohta hoida vms, nii hakkavad ka teatavad miinused välja paistma. Aga see on daamide tähelepanu kõrval täiesti tühine.

P.S. Ma olin nii kindel, et kohe, kui ma netis vingun, et elu on nii karm, et pean lugerit šampoonikotis hoidma, saabuvad ka õiged kaaned, sest tavaliselt ju nii on, aga ei midagi. Siiani ootan. Varsti enam ei looda. Ja loodetavasti olen meeldivalt üllatunud, kui see jõulude ajal siiski kohale jõuab.

P.P.S. Kui vahepeal on olnud meeldiv sugugi mittetöine nädalavahetus, ajab esimese hooga ainult segadusse, kui keegi tööl sulle järsku selja tagant mingi toru pihku surub ja küsib, kas see on piisavalt jäme. Ei, ei ole tegu ahistamisega, vaid meeldiva töökeskkonnaga – kolleegi palve peale pannakse meile üles lõuatõmberippumiskang. Jep, lugesite õigesti, ei olnud mina see, kes seda nuiamas käis, kuigi sobivate mõõtude jms kohta miskipärast just minu arvamust küsiti. Näost näha vist, et toruekspert olen. Need biitsepsid on mul sünnist saadik sellised, spagettide söömisest.

3 kommentaari

  1. See on nüüd miskine error küll, kui blogis kurtmise peale kohe õige asi kohale ei jõua. Ehk on su blogi rikkis või midagi?

    • Ei no ega ma ebausklik ei ole, aga …
      … aga usun miskipärast veendunult, et halamine aitab elus edasi. Ja mitte nende kaudu, kellele halatakse.😀

      • Ega ma ei vaidlegi selle meetodi vastu, ma olen ise ka asju niimoodi üles leidnud kodunt, et helistan Võsukesele ja küsin, ega ta seda pool aastat tagasi kusagil näinud ei ole või. See on manamise üks eriliike – eksitamisega hämamine, poltergeistil vajub suu vastu põrandat niisugust jama kuulates ja kukubki mu telekapult mu käeulatusse. Töötab!
        Blogi on kraad kangem asi, see peaks veel käbedamalt töötama. Muide, mul ka paar pakki viibivad…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid