ülevaatlik postitus

kutsud

Te ei kujuta ette, kui raske on normaalseid üle põlve ulatuvaid punaseid pükse leida. Pidingi bokserid ostma, mis mingi ime läbi olid ka parajad, aga see pole sugugi see, mis ma tahaksin. Lähen küll Tallinnas veel Sportsdirecti vaatama, aga see on lausa uskumatu, kui ühekülgne on näiteks spordipoodide naistele suunatud valik – kui sa oled naissoost, võid sa kanda musta ja roosat, ole lahke. Ma tean, et kivistunud soorollid jne, aga peavad need siis ka nii kitsad olema. Isegi rohelist või kollast vms ei ole (okei, valetan, Soomest saab ägedad kollased püksid kõigest 100 eurtsi eest, aga kui mul oleks ka raha loopida, ei saaks ma neid osta, sest pooled alpinistid kannavad neid). Te ei kujuta ette, kui kaua ma olen otsinud ägedaid rohelisi üle põlve ulatuvaid pükse – ja pole leidnud.

Hea uudis on see, et ma sain mingi ime läbi vähemalt ämmale jõulukingi ostetud. Ma muidu ei tee taas jõulukinke, sest see on liiga kõikehõlmav, kui hakkad mõtlema, kui palju sul kokku tuttavaid-sugulasi on, nii et üldiselt kasutan ma jõule, et iseennast nunnutada ja teen oma kallimale kingituse vms, aga kuna ma oma ämma nii harva näen, siis talle ikka midagi nagu võiks.

Muidu olen terve nädalavahetuse puhanud. Reel Rocki vaatasin. Midagi uut sealt teada ei saanud, põhiline, mis kajama jäi, oli “alpinism is retarded“. Alpinistid olid hulga taktitundelisemad ja ütlesid põhimõtteliselt, et “noormehed on ju väga innukad ja kõik, mis neil planeerimises vajaka jääb (loe: igasugune ettevalmistus oli täiesti puudulik), teevad ronimistuhinaga tasa”. Tegid küll. Ma olen viimasel ajal nii pehmeke, ei taha üldse näha igasuguseid moondunud sõrmi ja varbaid näha, pidin pea peaaegu Ühe särgi alla toppima, kui neid suurde plaani suruti. Kole-kole-kole. Ma kujutan ise ka ette, millised need varbad pärast viiepäevast mägimatka on, ei ole vaja mulle neid näidata.

Film ise oli muidugi ütlemata äge, ronijatele. Kõigile looduse ilu hindajatele ehk ka. Teistele ilmselt mitte.

Ja täna olen ma suurepärane koeraomanik – tibu on eksi juures hoiul, et ma saaksin ise saunapeole minna. Sellised need naised on. Aga tundub, et koertel on tore – Üks küsis seda nähes täiesti tõsiselt:”Kas nad on TÕESTI voodis???” Jah, uskumatu, ma tean. Meie juures mängitakse ju ometi ainult rauast mänguasjadega.

8 kommentaari

  1. Mul on mõne aasta eest ostetud Marati punased dressipüksid f.pl.sports. Võib-olla on neid Marati poodides veel saada. Väga normaalsed. Tallinnas.

  2. Kuuenda päeva õhtu:

  3. Tulen mina koeraga õhtuselt käigult.
    Vastu tuleb häälekas seltkond.
    Ole vait, inimene tuleb,
    manitsevad naised.

    Mis inimene see on?
    Vaata tema koera.

    Mis ronija see on?
    Vaata tema pükse.

    Tuli kohe meelde😀
    Mu koer oli linnaosas*, mis on suurem
    kui Tartu+Pärnu kokku, tuntud, ehkki
    tal oli oma skandinaavialik nimi Ebba,
    kutsusid kõik teda ikka Krassavitsaks😀

    *ega Munamäel ka lihtne ei ole kui püksa pole.

  4. Pyksteteema osas soovitusi ei jaga, aga jagan seisukohta soorollide ja arenematu kaubandusvõrgu kohta.
    Ma ei suutnud koerapilte nähes enam vaikida. Kas need on Sinu koerad, mitte illustreeriv pilt? Issand kui nunnu!

    • Valge on eksi oma. Meil on see tänapäeva kärgperede värk, käivad üksteisel külas jne.

  5. Mind intrigeerib just püksteteema, olles ise (paraku) väga pragmaatilise meelega tegelane – kui palju saab punaseid p6lvpükse (v6ii siis üle p6lve ulatuvaid vms) vajavaid inimesi olla, et keegi ettenägelikult neile m6eldes strateegiliselt sobilikesse kohtadesse neid müügile sokutaks?😉

    • Pükse siis, mitte inimesi, sry🙂 (hakka veel s6na sekka ütema, kui s6nav6tt korralikult läbi m6tlemata)

    • Ma karjun viimased sada aastat appi selle mõtteviisi peale “kui palju saab olla inimesi, kes tahavad kanda midagi muud kui musta, pruuni, halli või pidupäeva puhul valget, aga valgele tuleb kohviplekk peale, jätame valge pulmakleidi jaoks, seda heal juhul teist korda ei pea kasutama.”

      Kes iganes mingis varasemas samapüksiloos mainis Seppälät – tänavu on seal ettevalmistused Suureks Leinaks.😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid