märkus iseendale

Kui sa ei taha end trollis avalikult tönnimisega margistada, siis ära mõtle, et ilgelt äge oleks raamatuvarga raamatut just seal edasi lugeda, kui sa oled pooleli kohas, kus vaesesse perre lapsendatud laps varastab oma pere tagant margiraha, et oma tõenäoliselt surnud emale kirja saata.

Lisa: See on täitsa huvitav, et filme vaadates mul ei ole silmad üldiselt märja koha peal, kui just mõni koer surma ei saa vms. Aga raamatut lugedes pole üldse palju vaja, et kraanid lahti keerataks. Seda raamatut loen ma ju itaalia keeles, mis tähendab, et on kohti, kus ma hiljem ingliskeelset versiooni vaadates mõtlen “ah see tähendas SEDA”, aga IKKA piisab sellest kirjeldusest, kuidas vaene õnnetu tüdruk seal köögipõrandal tappa saab, ja sellest, kui õnnetu ta kasuema on, kui teada saab, miks tüdruk raha varastas, et ma istuks seal trollis nagu oleks just perekond Siberisse saadetud. Mis sellest, et kõigest läbi häda kuidagi aru sain üldse.

5 kommentaari

  1. Järelikult leidsid sa trolli! V hea! Mis nr tuli?

    • Ma leidsin siit veel ühe trolli!😀

      A speaking of avalikus kohas itkemine: ma lugesin seda raamatut üldse raamatupoes ja noh… lõpupoole ei soovita väga avalikus kohas olla. St kui sind vahepeal nutma ajab…

  2. Lugesin ka toda Itaalia keeles, ilma inglisekeelse tekstita. Ma olen küll harjunud It. k lugema, aga oli paras pähkel. Jätsin osad kohad täpselt tõlkimata, kõnes nagunii iial ei kasutaks neid väljendeid ning mõttest sain aru. Põnev on lugeda ses keeles.🙂 Raamat mind nutma ei ajanud, aga endasse imes küll nii, et lugesin põmst ühe jutiga läbi.

    • Ma TÕESTI ei saa aru, kuidas on võimalik, et see raamat nutma ei aja.

      • No, mind ajas Tähesõdade 7s episood nutma. Aga tegelikult, ma loen sellises tempos, et mul silm ka ei pilgu ja tagant järele ju ometi nutma ei aja. Filmide tempot ma ise valida ei saaa, seega on aega löristada.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid