Apollo valib aasta parimaid raamatuid

kohv

Eelmise aasta omi siis muidugi. Hakkasin kohe uurima, mille vahel me siis valime. Tuleb tunnistada, et üsna häbi oli vaadata neid nimekirju, millest ma põhimõtteliselt mitte midagi lugenud ei olnud. Kusjuures mul oli kindel plaan vähemalt “Kehade mets” ja “Täiusliku lause surm” läbi lugeda, sest autoriteks on Jim Ashilevi ja Rein Raud ja ma olen ju fänn. Tegelikkuses … Tegelikkuses olen sirvinud Mart Sanderi raamatut “Litsid”, sest see vedeles mu vanemate juures öökapil (ja tundus üllatavalt hästi kirjutatud, ma ei teadnud varem, et Sander nii mitmekülgselt andekas mees on – on jäänud küll mulje, et ego on tal mäekõrgune, aga ei teadnud, et õigustatult). Ehk siis tahtsin kõige paremat, aga välja tuli nagu alati.

Kui uskuda mu blogi, olen ma eesti keeles eelmisel aastal läbi lugenud ainult onu Bella keemiaõpiku ja ühe matemaatikaraamatu. Kõik ülejäänud raamatud on olnud võõrkeelsed. Kummastav kohe, ma ei olnud muidu sellele statistikale mõelnud. Üks korralik inimene võiks ometi natukenegi emakeelset ilukirjandust lugeda. Äkki saab sel aastal see viga parandatud ja võtan vähemalt need kaks eespool nimetatud härrasmeest ette.

Või noh, tegelikult oli mul nagunii täna plaanis kinno minna ja raamatukogu jääb ometi tee peale … Ei tea, miks viimasel ajal on nii, et Tarantino ja mõttetu vägivald kõnetab rohkem kui kõrgkunst, peaks ehk viimasele ka taas võimaluse andma.😀

Ah, äkki peaks hoopis ise raamatu kirjutama. Kui raske see ikka olla saab, paned kohvi sisse ja ilukirjandus tuleb välja. Input ja output, nagu ikka.

Hääletada saab siin. Ja kõigi hääletajate vahel loositakse välja Apollo luger, mis on parim asi ever, kui te soovite igavesti juuksuri juures Kroonika lugemist vältida või leiate, et kolleegidega hommikul koos tööle sõites on rääkimiseks veel liiga vara (lisatud: ja valgustus on sel lugeril ka täitsa olemas). Ühesõnaga, kui te olete rohkem raamatuid lugenud kui mina, siis vutt-vutt hääletama.

10 kommentaari

  1. Ma ka vaatasin suuril silmil nimekirja, aga panin siiski suvakalt linnukesi siia-sinna, et vähemalt loosimisel osaleda.

  2. No kuidas te siis Nastja suurt nõiaraamatut pole lugenud!?

  3. Mitte et see nüüd kohutavalt oluline info oleks, aga Apollo 2 lugeril on valgustus täitsa olemas🙂

    • Ups, ma ekstra lugesin enne selle tutvustust ja vaatasin täiesti mööda sellest lausest. Parandan ära.

      • Kas see apollo luger on mingi mõistlik asi? Ma ka tahaks… aga ei suuda aru saada kas 1) nii väike ekraan on tõesti loetav ja 2) kui on, siis millist valida.

        • Ekraanid on neil minu arust kõigil suht ühesuurused ja minu jaoks on küll loetav ja suisa üsna mugav. Aga valimise osas soovitaksin tüüdata sõpru, kellel lugerid on ja nende omi näppida.😀

  4. Käsiraamatute valik on küll uskumatult nõme.

    • Oli jah nõme. Kui seal oleks olnud valikus “maksa puhastamine kristallist kahvliga”, siis ma oleks midagigi valida saanud…

  5. kohvi tuleb tavaliselt vedelas olekus ikka välja🙂

  6. Suht kehva valik aga no midagi pidi ikka ära valima
    http://www.1it.ee


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid