Kuidas nohikud peol käivad

Mul oli eile räige peoõhtu, polegi ammu nii sotsiaalne olnud. Esmalt läksin sõbranna juurde. Kuna pidu oli ees ootamas, ei saanud ju suusapükstega minna nagu mingi mats, panin ikka teksad jalga. Retuusid unustasin alla panna. Maša juurde jõudes oli kann täiesti jääs, sain noomida ja loa tema termosukkpüksid jalga panna. Sest kes see siis külmetades pidutseb.

Siis läksin baari ja imestasin seal vaikselt hõõgveini juues hipsterite arvukuse üle. Tegelikult polnud midagi imestada, me olime hipsterite baaris. Vahepeal piilusin kadetseva pilguga kõrvallauda, kus nohikud mingit kaardimängu mängisid. Tundsin kohe sidet.

No ja siis sai siider ka otsa, nii et vaatasin korra UG-sse (seal ei olnud ka VEEL kedagi) ja läksin koju ära. Kaks jooki ja enne keskööd koju magama. Ise ka ei usu.

3 kommentaari

  1. Oi-oi! Mina sattusin eile teist korda elus ööklubisse. Suusapükstega. Teksad olid all, nii et koorisin avalikult pükse maha, kõigepealt saapaid muidugi ka. Umbes 20 minuti jaoks. Ma pakun, et kolmandat korda ma sellisesse kohta vist ei satu, kui õnnestub.😀😀

  2. mis baar see siis on, kus saab näha hipstereid nende loomulikus keskkonnas?

    (mine tea, pärast lähen veel kohale ja avastan, et olen hipster – kuna ma täpselt ei tea, mis see ikkagi tähendab, siis vabalt võin ju kogemata olla.)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid