Uued ideed korteriotsingul

Kolmetoalist keskküttega korterit, kuhu avasüli koeraomanikku oodataks, pole sugugi kerge leida (ja tundub, et pooled maakleritest ei ole sellist moodsat asja nagu e-post veel avastanud), nii et tuleb kavalamalt läheneda.

Täna näiteks oli ühes tutvumisportaalis järgmine kuulutus (autoriks pea 40aastane mees):

Ei ole päris vallaline. Elan kellegiga koos kellega suhe ei toimi. Oleks see takistuseks? Kui uue inimese leian läheb ehk minema. Ma olen ajanud teda minema. Ei saa ta aru sellest.

Minu kirjutamisjärgus olev kiri:

Tere!
Ka mina otsin tõelist armastust ja oleksin valmis kohe kokku kolima. Seksiga muidugi ootaks abieluni. Loodan, et koer ei oleks takistuseks.

Kas peaks midagi veel lisama? Kuidas tänapäeval kombeks on? Reklaamiks alastipilt kaasa?

Lisa: Äkki peaks selle video kaasa panema?

20 kommentaari

  1. Konto- ja viitenumber? Piltide asemel saada lihtsalt oma insta vms aadress.

    • Seda seksiosa ei peaks nii otse ütlema vist, selle asemel peaks panema näiteks “Olen sügavalt kristlike vaadetega, aga teineteise kiiremini tundmaõppimiseks olen valmis varakult kokku kolima.”

      • Kristlik vaade = ei vahenditele? Mmm ma ei tea.

  2. Maakleritel on tõepoolest mingi probleem emailidele vastamisega. Ma siit Ghanast püüdsin endale Pärnusse korterit sebida. No ei kipu helistama nii kaugelt ja ikka proovisin mailiga. Kirjutan neile, et vaatama ei saa tulla, võtaks piltide põhjal ära ja paar täpsustavat küsimust ja no ei tule vastust. Endal kuulutuse juurde märgitud Kiire. Selle asemel et mu mailile vastata muudkui uuendas kuulutust. 😗.

    • Kusjuures kv.ee saatis mulle täna meili ja küsis, kas mu päringutele on vastatud – kuna ma neljast meilist kolmele ainult vastuse sain, siis vastasin muidugi, et ei ole. Kui helistasin, lubati tagasi helistada – ja ei helistatud. Mul ei ole ka kolimisega kiiret, pole nii hädasti vaja aidata neile raha teenida.

      • Sul oli siis päris hea tulemus. Ma sain vastuse viiest mailist ühele. Ja see üks, kes vastas polnud maakler vaid omanik. Korteri lõpuks sain kuna palusin lemmikule siiski helistada ja üle vaadata. Aga seda ülejäänd kampa ma ei mõista – ma sõna otseses mõttes kirjutasin neile ja pakkusin raha. St vaatama ei saa tulla aga teeks kohe ülekande kui paarile küssale vastuse saaks.

        • Krt, sassi läks, neljast mailist kolmele EI saanud vastust, üks viisakas vastas.😀 Nii et sama seis meil.

        • *”palusin EMAL helistada ja üle vaadata”

          (joo veel õlut ja kommenteeri blogisid – sõnad kipivad vahelt ära jääma)

        • “Nigeeriast kirjutatakse ja pakutakse raha” – normaalne ju, et keegi ei vasta.

  3. oi, ma naersin kohe pikalt ja kõva häälega😀
    seksiosa võid pehmemalt sõnastada, umbes et “ei oota, et mees kogu aeg oleks valmis ja eeskujuliku varustusega vms”
    pliis-pliis-pliis, saada see kiri talle ära ja pane blogisse, mis ta vastas.

  4. Ma sain 7 päeva hiljem ühelt Tallinna maaklerilt vastuse et korter on välja üüritud, aga seda ka alles peale seda kui kv.tagasiside päringule vastasin, et minuga ei võetud ühendust. Vahepeal on tahtmine öelda, et kas omanikud ka teavad, mismoodi nende maaklerid käituvad ja miks nad ise ometi ei pane kuulutust. Otsin oma lapsele Tallinnasse korterit ja ma tõesti ei hakka iga objekti vaatamise pärast mitusada km maha sõitma. Igati põhjendatud on, kui tahan rohkem infot ja kommunaalarveid näha.Pooled maaklerite kuulutuste pildid on miskipärast kinniste akendega ja pimedas tehtud. Vahel on infot nii vähe, et tundub et midagi tahetakse varjata, kui ajaloost sama objekti varasemaid kuulutusi vaadata, siis on m2 vahepeal nagu juurde tulnud mõnel juhul. Ühis wc -st saad teada alles vaatama minnes, seda et kõrvalkorteris elab mõni kassitädi või prügikorjaja saad ka alles kohapeal tunda.

    Huvitav, kas osade asjade mahavaikimine teeb need olematuks? Kas maakler eeldab et ma olen nii pagana pime ja haistmismeeletu et ma ei saa midagi aru. Kui ta seda eeldab siis miks ta tahab puudega inimest petta?
    Huhh, kui keegi maaklerite teemal sõna võtab, tahaks kangesti kaasa rääkida. Ma tean, et on olemas häid ja toredaid maaklereid aga need tegelevad vist rohkem müügiga, üürimaaklerid on suures osas piltide ja jutu järele algajad ja kui raha tuleb niigi, siis ei pea ju pingutama. Ju iga küsimusi esitav klient on selline kellega võib probleeme tulla ja eelistatakse seda, kes algul midagi ei uuri, esimese kolme kuu raha ära maksab ja alles hiljem selgub et see oligi ainuke raha, mida ta maksis, aga siis on see juba omaniku mure. Maakler hilisemate probleemide eest ei vastuta.

    Omanikuna olen ka ise korterit välja üürinud, tegin iga kanditaadi kohta e-selfist päringu, googeldasin, nuuskisin FB ja viimased kolmed üürnikud olen suutnud leida imetoredad. Esimesed üürnikud otsis mulle maakler, ta küll väitis et uuris tausta ja mina rumal uskusin, hiljem selgus et ta lihtsalt andis esimesele tahtjale.

    • Ma olen kortereid maaklerite kaudu üürinud st mina olen see kes otsib kohta kus elada) aga tausta või üldse mingeid küsimusi sissetuleku kohta pole ükski maakler mult küsinud.

      Viimasega oligi üldse nii, et kui kõik oli ok ja tegime lepingu siis korteriomaniku konto number lepingus oli vale. St Swedbank ütles kannet tehes, et ei vasta standardile.
      Saatsin kiirelt maaklerile e-kirja, et maakleritasu makstud aga omanikule ei saa kannet teh kuna number vale, palun saada konto nr uuesti. Mhmmm mis te arvate kas ma sain sellele kirjale vastuse? EI!

      Lõpuks helistasingi siit Ghanast korteriomnikule ja sain konto nr-i. Maakler pole siiani vastanud.

    • Ma ei ütleks, et müügiga tegelevad need nn head maaklerid ja kehvad on jäänud üüriturule. Ma ausalt öeldes polegi näinud mitte ühtegi head, viisakat, toredat maaklerit, kes talle makstud liigkasu ära oleks teeninud.

      Ükskord sattusin peale maaklerile, kes oli nii nii viisakas ja tundus professionaalne, mõtlesin, et vau, esimest korda. Aga pärast tehingut läks 2 nädalat mööda ja see abielumees helistas mulle ning kutsus mullivanni šampust jooma. Ehk siis tööalaselt professionaalne, vabal ajal pervert.

      Hiljuti korterit ostes puutusin esimest korda elus müügitehingut tehes maakleriga kokku. Tead, kus ma teda esimest korda üldse nägin? Notari ukse taga. Korterit vaatamas käisime ilma temata, väidetavalt oli tema auto kinni pargitud ja ta ei saanud kohale tulla. Suhtlesime emailitsi ja telefonitsi, inimene lihtsalt vahendas minu ja omaniku omavahelist juttu, pole ainsatki põhjust, miks me poleks saanud seda otse teha. Hindaja käis samuti kohal siis, kui omanik kodus oli, maakleriga polnud mingit pistmist. Ka notaribüroo assistent suhtles minu ja omanikuga otse. Maakler tuli kohale, teretas, vahtis lepingu tutvustamisel lakke ja lihtsalt korjas raha kokku. Mõttetu parasiit.

      Miks inimesed maaklereid kasutavad, mulle pähe ei mahu. Üks tänapäeva kõige idiootsemaid trende, millele määgiva lambana kaasa joostakse.

      • Ära lahmi!!!

        Mul sõbranna üürib korterit välja. Ise elab ühes linnas, korter on teises. Maakler on väga abiks ja on olnud juba palju aastaid.

        • On väga kurb, aga sinu toodud näide on erand, mitte reegel. Maakler tõmmatakse vahele mingi karjaefekti mõjul. Kõik teevad, ju siis peab, teen kah. Mis siis, et igale korterinäitamisele joostakse ise kaasa, ehk siis ei kasutata ära eeliseid, mida maakleri teenus tegelikult pakkuma peaks. Vaene üürnik siis tambib olematu teenuse kinni, endal vere maitse suus. Kinnisvara müümisel kaotab rahas müüja ise, aga kui nii kõrgelt kukutud on, et vabatahtlikult on soov muidusööjale mitmeid tuhandeid ära kinkida, siis mis minul selle vastu saab olla🙂 Lasku käia.

        • Maailm on enamjaolt ratsionaalne ja inimesed ka. Kui maaklerit kasutatakse, siis ju selleks on põhjus. Kas see on mugavus, või usk maakleri paremasse kauplemisvõimesse, miski muu – aga küllap ta olemas on. Turg ei ole loll.

          Ma kunagi korterit ostes nägin, KUI sitt kaupleja on keskmine eestlane ise.

        • Maakleriteenus ongi lihtsatele inimestele kellele tundub kõik keeruline, mõnikord jääb korte müümata, et maakler ei taha 500€ oma 5000€sest tasust loovutada.Otse on alati kasulikum kui, aga ei viitsi nende klientidega kes niisama imetlemas käivad tegeleda ja olete nõus köigega, siis valite maakleri.Maakleritel on sellne klientuur, kes spetsiaalselt sind peedistavad🙂

      • Mis mõttes mullivannis šampus on perverditeema? Oleks jääaugus õlu, siis ma mõtleks, et veidi erifetiš vist jah.

  5. E-mail on üks nõmedalt konkreetne asi – mida ütlesid, see jääb. Pärast saab tõestada, mida ütlesid.

    Variant 1
    Enamus maaklereid ei tee iga korteri spetsiifilisi omadusi kindlaks vaid kasutavad nö harju keskmist reklaamjuttu (vaiksed naabrid, väikesed kommunaalid). E-mailiga saadetud konkreetsetele küsimustele ei oskagi vastata.

    Variant 2
    E-mailis küsitakse asjade kohta, mis ei ole heas seisukorras. Telefonis ajaks keskmist udu aga e-mailis öeldu jääb ebameeldivaks tõestuseks.

    Variant 3
    Mailist on aru saada, et tegemist on juuksekarv-lõhki tüüpi nõudliku naisterahvaga:)) Miljon küsimust, null tehingut.

  6. Vaata seda, just sattus fb lehele, et lemmikloomad lubatud.
    http://www.kv.ee/?act=object.show&object_id=2684520


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid