Koeraomaniku elu

Koer istub täis toidukausi kõrval ja vahib mind etteheitva näoga, sest nagu kogu kvartal teab, ma olen loomapiinaja.

Mina: Okei, ma ANNAN sulle sinna natuke riisi-munarooga juurde, aga ainult siis, kui sa vannud, et sa ei hakka seda muude asjade vahelt välja korjama.

Tema: Auh!

Nüüd istun ja ootan, et ta lõpetaks krõbinate riisist puhtaks lutsutamise, et ma saaks need põrandalt kokku korjata. Ja ta osad sõi ikka ära ka!

4 kommentaari

  1. Koera tuleb toita tatrapudruga ainult nii saab koer tunda, et mis tunne on taimetoitlane olla ja ta on väga tänulik sööb vastuvaidlemata isegi küsib juurde 🙂 koer tunnetab trende .

  2. Korjad kokku. Ja edasi?

    Ma söön pikemat aega üht pakki “komme”.
    Piima, mee ja vitamiinikommid, jänku ja meriseapildiga. Krdi närilisenärakale see kallis kraam ei kõlba ja ma ei saa seda ometi ära visata.

    • Korjan kokku ja panen talle kaussi tagasi. 😀 Küll ta homme tühja kõhuga ära sööb.

      • Erilised heaolu ülbikud. Mõlemad.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Kategooriad