maailm on nii irooniline

Teate, kui kallis on sünnipäevakingituste tegemine? Läksin täna sõbrale kingitust ostma ja sain selle käigus endale püksid ja pusa! Head kingitust ei saanud, aga see on kõrvaline. Need püksid teeb veel paremaks see, et ma kujutan juba ette, kui väga AbFab neid vihkaks – tegu siis klassikaliste haaremipükstega, sest kuna mul on jätkuvalt värviliste asjade ostmise quest, läksin ma kinki otsima Universaaluniversumisse. Tema õnneks ei saa ma niipea nendega välja minna, sest selle lopaga saaksid need ju räpaseks. Aga kui me ikka hakkame haaremist põgenemise filmi tegema, nagu vahepeal jutuks oli, on mul juba mõnusad püksid olemas!

Mulle on viimase paari päeva jooksul tehtud kolm pakkumist. Mitte ükski neist ei sobi mulle. Üks sõber ütles, et vaata positiivset poolt, sulle muudkui pakutakse asju. Jah, kui mulle pakutakse piima, jäätist ja jogurtit, siis tühja sellest, et ma piimatoodetele allergiline olen ja täiega apelsini tahaksin, aga seda neli aastat näinudki ei ole, vähemalt nende sobimatute asjade lett on lookas.😀 Oh jah.

P.S. Expanse on nii hea sari, et kui esimene hooaeg läbi sai, hakkasin suisa raamatut lugema, et rohkem tausta saada. Ikka väga hea. Nii et olgu kirja pandud, et üks kord elus AbFabi soovitus tõesti sobis mulle.

7 kommentaari

  1. nutame mõlemad. Mina nutsin, et Ilves hoolib pagulaste eest, aga mina eestlaste eest. Kuna ma pagulasi pole näinud,siis savi. tulgu nii värvilistena nagu tahavad, geidena nagu tahavad.aga ma ei taha poolakaid! Kui hoiame pagulased eemal, siis taastub piirivalve ehk majandus. Eestis saab uue tule!Päriselt. Mul on silma vaid AbFabile tegelikult. Olen paljude jaoks reetur.

  2. Kellest, millest? Mitte kelle eest.

    Loendan Rentsi blogis NELI napakat. Kõigi aegade rekord ja Mad ei olegi peole jõudnud. Häbi ots.

    • R, M.M, d … Kes on nr 4? * Piilun peeglisse ja mõtlen, et panen ikka enamasti asja pihta kommentaare, kui ka natuke kurvi ja saltoga. Ning et enamik siin vist piiluvad peeglisse selle nelja mainimeise peale.🙂

      • Uus sõbranna Narva Mari

        • dish, henzen, narva mari, roland.

          Max on au-president sellel klubil.

        • Uus ja särav, aga neid teisi ma ei tunne, seda presidenti ka.

  3. 5+ et The Expanse meeldib.

    Peaks uurima selle raamatu kohta samuti.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid