esmaspäevaõhtune apdeit

oscar

a) Blindspotis on lõpuks ometi ka üks seksikas mees. Ja  kas pole naljakas kokkusattumus, sari on nüüd juhuslikult ca poole põnevam!

b) Mul oli vist õigus, kui hüppeid ei tee, ei taha õlg ka maha surra. Ise tuleb lihtsalt mõistlik olla ja asja rahulikult võtta. Kui nüüd välja arvata, et ma JÄLESTAN rahulikult võtmist ja eelistan momentumit kasutada (päriselt peaksin “impulssi” ütlema v? see kõlab valesti ju!), kui vähegi võimalik, on päris hea. Aga no eks ma paar nädalat kannatan välja.

3 kommentaari

  1. See on see tüüp, kes Borgiates oli. Kellest ma sulle ilmselt rääkisin ka siis. Et tüüp, kes mängb Jeremy Ironsi üle (ok, seda hinnangut võis mõjutada eem… noh, kes teab, mis seda mõjutada võis.)

  2. “hoogu kasutada”? nt “lähen hooga üles”? (mitte et ma ronimisest midagi teaks, aga keele üle on lahe spekuleerida.)

    • Ronides tundub see natuke vale, sest siis jääb mulje, et ma olen päriselt dünaamiline, aga seda sõna kasutatakse meil kellehi kohta, kes kargab nagu ahv. Ilma eelteadmusteta ma ütleksin küll nii, sest ma naudin keha hooga liigutamist, lihtsalt hetkel on keskkond selline, et trised naudivad veel rohkem.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid