Kuidas polkovniku lesk arstil käib

Mõtlesin, et peaks igaks juhuks füsioterapeudi juures ka ära käima, kuna pärast trenni olid õlad ikka väsinud ja üks õlg on ikka veel veits kinnine ja vähenenud liikuvusega (nagu ta oli juba enne vigastust). Nii et täna oli see päev, mil mina sina kohale jõudsin.

Terapeut ootas vist midagi muud, ütles mulle, et kui talle öeldakse telefonis “vähene liikuvus”, siis ta ootab tõesti vähenenud liikuvust, aga mul on võrreldes aru saada küll, et üks õlg liigub rohkem, aga ka kinnine õlg paindub vähemalt sama palju, kui tavainimese normaalne õlg. Ja kurtmine teemal, et “kui trenni teen, väsin ära”, oli vist natuke naljakas, ta arvas selle peale, et kui pärast trenni tunda annab, tuleb ehk veidi vähem trenni teha. Elementaarne, armas Watson.

Igatahes õla ta mul ära teipis ja asjalikke juhiseid jagas. Teip on päris tore, selline tunne, nagu keegi kogu aeg natuke sikutaks, hoiab teda lahtisemalt küll. Palju raha nad ka ei tahtnud.

Nii et odav, abivalmis asjalik, julgen teid ka Aleksandri tänavale saata küll, kui teil midagi kurta on.

5 kommentaari

  1. Kurat, ma oma teadmisi selle kohta, mis on medtöötajate hoiakud, ei olegi postituse vormis jaganud!
    Hm. Pean meeles, kunagi tulevikus.
    Aga see teip on NII TORE asi. Mulle täiega meeldib!

  2. Nää, ma ju ütlesin, et nad on seal Aleksandris toredad🙂

    Heh, Väga Väga Naise kommentaar meenutas just, et mu perearst võtab seda vist juba isikliku solvanguna, et ma olen ülekaaluline, aga mu veresuhkur, kolesterool ja kilpnääre on perfektselt korras. Ta ikka kogu aeg hirmutab mind ja saadab vastavatele uuringutele, kui ma mingi (täiesti muu!!!) asjaga ta jutul käin. Endokrinoloog vaatas mind viimati (pärast vereanalüüse ja igaks juhuks tehtud ultraheli) väga mõistmatu näoga, et “te olete täiesti terve inimene ju!” Perearsti suu tõmbus mu vastavasisulist kirjeldust kuuldes postkastiprao moodi kriipsuks ja sealt lipsas välja kommentaar “noh, eks me võtame su siis jälgimise alla.” Wtf?

    Ja see jutt tuleb inimeselt, kes mu peale karjus, kui ma soovisin lasta teha analüüsi, kas mu D-vitamiini tase veres on ebanormaalselt madalast olekust taastunud pärast mitut kuud 6-kordse päevadoosi sisseimemist🙂 Karjumise põhjus oli, et analüüsid maksavad kole palju ja haigekassa ei pea minu “profülaktikat” kinni taguma ja käigu ma ise SynLabis neid oma raha eest tegemas. Aga näe, selleks miskipärast raha on, et uurida asju, mille osas mul on null kaebust.

  3. Medtöötajad on huvitavad. Kui ma võitluskunstides säärelihase ära tõmbasin siiis soovitati, et olge 3 nädalat ilusti kodus ja liikuge minimaalselt. Noh, esimene nädal õnnestus, aga siis ajasin oma lohiseva jala alla ja minu loogika järgi peaks lihase soojas hoidmine 8st. liigutamine) ravima paremini kui paigal passimine. Seega 3 nädala asemel sain lihase korda 1,5 nädalaga umbes. See on mul kõige rängem vigastus üldse olnud, kui mitte arvestada sabakondi peale maandumist.

  4. Ülemaailmastumine ja tänav AleXandri.🙂

  5. Sina Rents meeldid mulle. Mõtled ise.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid