Reede on, pitsud

gwen-600x300

Miks Gwen Stefani truudusetu abikaasa muusikaline kirumine nii palju meediakajastust ei saa kui Beyoncé VÄIDETAVALT truudusetu abikaasa muusikaline kirumine? See kõlab ka ju üsna hästi ja ei ole mingit “oo ää, armastus ikka võidab kõik, kohtle mind veel halvasti, mulle see andestamine istub” juttu:

9 kommentaari

  1. Voi vittu.
    Kõlaks kordades paremini kui nad oskas soome keelt.

  2. Mis meediat sa OMETI loed??? Ma ei ole kuulnud ei ühest, ei teisest, ometi tabin meediat söögi alla ja söögi peale.

    • Sekundeerin. Ma loen ikka igasugust paska, aga nende tädide truudusetutest suhetest põle kuulndki!

  3. Kaur, kuidas sa seda ometi aru ei saa,
    et me kõik tahame sinust lahti saada?

    • Kuule, see, kellest mina oma blogis lahti tahan saada, on ikka minu otsustada. Kaur võib siin kuus korda päevas käia, kui tahab, sinu kohalolu on pigem see, mis pidevalt kulmu kergitama paneb.

    • Kannatust teil ka enam ei ole, tänapäeva noored.
      Kõigist saab lahti. Alati. Kindlasti. Liht mitte ehk enesele sobival ajal, aga siiski saab. Kui just ise varem kõrvu pea alla ei pane…

    • Juba teine plogi, kus Kaur kellelegi ette jääb – kusjuures ma tõesti ei saa aru, millega, ta ajutõhusus paistab ju pika maa peale kätte.

      Ma ei tea, ainus mis mulle pähe tuleb, on, et henzen ja Liina on sama isik?

      • Ei noh, aitäh komplimendi eest, lugupeetud vvn. Ju ma siis targutan või ninatargutan liiast. Või näitan mingi sotsiaalse grupi üles lugupidamatust välja (sest lugupidamatust mul jagub ja mitte alati pole mul oskust seda varjata). Ja vähemalt korra olen ritsikule kirjutanud kommentaari, mille eelduseks oli, et kommenteeritav teeb mingit jämedat nalja, aga tegelikult oli too täiesti siiras.

        • (see olin muidugi mina, kaur, wordpress miskipärast otsustas mind täna umbisikustada.)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid