Pühendusega ühele Tallinna blogijannale

red w

Üle-eelmises postituses mainitud Ainus Seksikas Punapea (edaspidi ASP) ei follõuind mind Instas vastu, nii et … pean kahetsusega teatama, et pulmad jäävad ära. Need, kellele ma jõudsin juba kutsed ära saata, andestage, aga ärge veel minema visake, ma ei hakka kohe banketisaali reserveeringut tühistama. Ega ei tea, mis elu veel toob, äkki saab seda kellegi teisega kasutada.

Ma ei tea, mis juhtus, ma vannun, et ta päriselt naeratas mulle korra sellal, kui ma tal kutsika kombel järel käisin ja talle radu soovitasin (mitte ei “ajanud teda nurka”, nagu mõni täiesti taktitundetu trennikaaslane ehk öelnud on). Ja tegelikult nad isegi kirjutasid juba meile ja kutsusid meid nädalavahetusel võistlema, aga no olgem ausad, seda riski ma ometi võtta ei saa, kui ta mu taset näeb, on ta kohe hoopis Reeda ukse taga kaapimas ja siis saab ta Reeda abikaasalt vastu lõugu ja mina olen ikka üksi ja kõik on õnnetud. Kellele seda jama vaja on.

Teisest vastamata armastusest rääkides. Sain täna teada, et blogija, kes kirjutab oma blogis, kuidas ta tahab õppida seda eriala, kus mina juba töötan, räägib teistele internetis, et ma ei otsi endale vist iial täiskasvanulikku ametit. Ma ei viitsinudki süveneda, kas selle taga on lõhestunud isiksus või kahtleb ta oma karjäärivalikus (sest no ilmselt on tal endal õhtukas äärmiselt täiskasvanulik elu praegu kahte lehte, mina tõesti ei osta mingeid lauakatteid jms) või pole ta lihtsalt aru saanud, mis tööd ma täpselt teen. Või noh, sest ma peaks häbenema, et ma ülikooli kõrvalt vaba graafikuga tööl käisin ja lisaks subtiitreid tõlkisin (ma ei leia, et kumbki nüüd alandav töö oleks). Miks inimesed peaksid üldse rääkima inimestest, kellega nad igapäevaselt kokku ei puutu ja keda nad ilmselgelt isegi ei salli, jääb mulle arusaamatuks, aga no olgu öeldud, et kui mingi ime läbi peaks ASPiga pulmad siiski tulema, oled sina, Tead-Küll-Kes, külaliste nimekirjast väljas. Istu siis kodus ja mõtle selle oma nimekirja peale, mis kõik sul tuli ära teha, et mees oleks nõus sinusugusega abiellumist kaaluma. Mis seal kõik oligi, tätoveeringute eemaldamine ja diplomid ja kõik need teised tingimused, mis tingimusteta armastusega teatavasti ikka kaasnevad.

Taas. Mul on hea meel, et ma Tallinnas ei ela.

2 kommentaari

  1. kuna ma olen ka tallinna blogija, kes sind päriselt ei tunne, aga samas ei vihka ka, siis annan teada, et kuna sa pole mu blogis üldse kommimas käinud, siis karistuseks panin su blogiauhindades kirja kui saurusblogija, seal sai sellist asja kirjutada, kui juba muid asju olid hääletanud. see pold üldse seepärast, et sa kuidagi saurust meenutaks, see on siuke tallinna blogijate värk lihtsalt😛

    • Siinkohal tuleks tsiteerida miss Anne Elk’i brontosauruseteooriat…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid