Naabrid ilmselt armastavad mind

Istun siin praegu ja õpetan oma koera käsu peale haukuma. St ta muidugi oskab seda juba ammu, aga ma tahan, et ta seda alati esimese käsu peale teeks, ka siis, kui ma seda sosistan vms. Õpetan muidugi toas, ma ei viitsi väljas pikalt passida praegu, pealegi mõjub UV-kiirgus ta silmahaigusele halvasti, pikemad jalutuskäigud teen praegu hilisõhtuti.

Parim. Naaber. Ever.

8 kommentaari

  1. Teemaväliselt. Lugesin, et keegi nomineeris Sind Blogiauhindade saurusblogijaks. Sisuliselt vist kõik õige. Kuid siiski, Rents ja saurusblogija?! Meenus mingi kodumaise telekanali komöödiaseriaali tegelaskuju, kes tuletab meelde, et vanemate naiste korvpallitrenn on kolmapäeviti kell kaheksa …🙂

    • Mina nomineerisin ka Preili Rentsi saurusblogijaks. Sest seal polnud eriti palju valikuid lisada blogisid, ja olemasolevate hulgast ma teda ei leidnud. Pea kôik mu lemmikblogid olid puudu mis puudu, ja nii ma siis neid jagasin lahtritesse “saurus” ja “yllataja” jms, parimal vôimalikul viisil. Saurust ei meenuta, ei välimuse ega vanuse poolest. Mu arust.

  2. Sauruse definitsioon oli seal vist, et “blogib juba alates 2010. aastast või kauem.” Ma olen kah sajaga saurusblogija.

  3. samal teemal: lugesin just “Bridget Jonesi” üle, seal oli noormees, kes ütles, et talle meeldivad vanemad naised, tähendab, sellised, kellel on juba keskkool läbi.

    • eee..
      See?
      ‘I’ve never danced with an older woman before. Oh, gosh, I’m sorry, I didn’t mean . . . ‘ he went on, seeing my face. ‘I mean, someone who’s left school.’

      • aa, õigus jah, juttu oli tantsimisest, mitte meeldimisest. aga tema erektsioon andis tunnistust sellest, et ka teatav meeldimine oli olemas.

  4. mul ka alles 6+ spidode peale kerinud,
    aga Rentsi olen viimased 100 aastat lugenud.
    ehk siis – saurus mis saurus.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid