oh sa isver

post

Malluka õhutusel vaatasin Eesti euroloo video ära (sest laulu ennast olin ma raadiost kuulnud ja minu meelest täitsa ok lugu). Kurat, peaaegu oleks epilepsiahoo saanud, see oli ikka hirmus. Ja noh, poisi orgasmieelne nägu, mida ta kogu aeg ette manas, oli ka natuke hirmutav. Õudne. Nii et muidugi jagan ka teiega. Aga mina annaksin ikkagi andeks, sest ilmselgelt oli poisil lavakramp, mis on ka üsna loogiline, kui nii vähese kogemusega poisi järsku nii suure rahva ette paned. Tegelikult oli ju tubli ja las ta kasvab veel natuke.

Ilusamatest asjadest. Me käisime tuletõrjujate juures ronimas. Muuhulgas lubasid nad meil end nende posti otsas libistada. Lõbus oli. Jee. Ja kõrgemale sai ronida kui muidu:

olks

3 kommentaari

  1. Minu meelest oli ta Eesti laulu konkursil palju toredam ja ülikond istus ka paremini. Aga igasugused koreograafid, stilistid ja mustkunstnikud tegid asja ainult hullemaks

  2. Kuidas te tuletõrjujate manu saite?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid