kellelgi tartus seaduslikku windowsi pole üle v?

Ma tahaks kümne peale apgreidida, aga ei saa, sest poest tuli mu läpakas kaheksaga, mis oli nii rõve, et panin siia hoopis … teistel viisidel omandatud seitsme. Kus selle kaheksa plaat on või kas tema üldse plaadiga tuli, ei tea keegi. Nii et mul oleks vaja siia mingi päris win panna, et ma seda siis uuendada saaksin. On kellelgi mõni, mida ta ei kasuta?

See küsimus põhineb nüüd eeldusel, et jätkuvalt kehtib see süsteem, et kui saad windowsi plaadi, võid selle kuni kolme arvutisse panna. Mul pole õrna aimugi, kas on nii, äkki mõtlen hoopis asju välja. Aga kui on, võiks keegi abikäe ulatada küll.

27 kommentaari

  1. Kontrolli, kas läpaka all on kood olemas. Enamasti peaks. Tegelikult ei tarvitse süsteem üldse küsida koodi, kui w10 peale paned. Just sai viimane pere läpakas täna hommikul muutust tegema pandud. Õhtul koju tulles oli ees teade: teretulemast w10 maailma või midagi sarnast🙂 Koodi ei nõutud. Proovi.

    • Mul on su üle hea meel, Killuke! Igasse arvutisse võib tõesti ükskõik millise opi installeerida, põhiline, et vana segama alla ei jää. Mu sõbral kiilus uuendamine miskipärast kinni.

      Operatsioonisüsteemid Windows jt on teadupärast programmid, mis toovad sisselülitatud arvuti ekraanile kõigepealt menüü ja kursori (Linux on isekoostatav, arvutigurmaanidele).

      Enternet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome on internetis leiduvate saitide (ekraanilehekülgede) lehitsemisvalmidused. Kõigis neis on võimalik jõuda kaarti, juutuubi ja vikipeediasse, küsimus on vaid mugavuses. Näiteks mina hoian lemmiklaule enteris, töötan guuglis ja hoian mozillat varureserviks.

  2. Kui ekraanil on kiri, et “This copy of windows is not genuine” siis ilma windoosa legaliseerimiseta 10et ei saa ikka küll.

    • Ei ole sihukest kirja. Pean vaatama täna.

      • OK, mul on 1 läppar kus seda kirja ei ole, aga samas, kui üritada 10 panna, hakkab küsima võtit.
        Aga see läppar pole ka ühtegi uuendust alla tõmmanud, nii, et sellega ongi midagi valesti.

  3. Mul on legaalne 8 ja pole mulle mingit 10 pakkunudki. Neil kellel on 7, neile on 10 end jällegi suht vägisi peale installind ennast. Ma kaheksaga rahul ka. Muudkui vajuta windowsi nuppu ja trüki sisse mida tahad. Ei pea kuskil ise sobrama ja otsima midagi – mulle sobib😀

  4. Minu legaalne 8 pakkus apgreidi 10 peale kohe kui 10 tuli. microsoft.com leht peaks selgust tooma.

  5. Milles on 10 eelised 7 ees? (Näen kõvasti vaeva, et 10 eemal hoida, kuna mälestused 8ga kohtumisest on veel liiga eredad.)

    • (See meenub: https://www.youtube.com/watch?v=yUdpj3gJofQ)

    • miks ma paneks 10ne, kui ma saaks?
      sellepärast, et MS ähvardab, et tasuta upgrademise aeg ei ole lõputu ja võb juhtuda, et varsti lõpetatakse paikamine ära ning tasuta enam 10le ka minna ei anna. win7 on hea, win10 on kah täitsa ok, win8 on õudus!

    • 8 on samasugune õudus nagu WinME ja Vista.
      10 on natuke edasiarendatud 7, nii et tasuks üle minna küll. Mingeid erilisi eelisi tavakasutajaseisukohalt pole, aga hullemaks ka ei lähe ning ajaga tuleb tarkvaramaailmas kaasas käia.

    • Windows 10 pidi olema nii kahjulik asjapulk igasse arvutisse. Põhimõtteliselt pidi olema USA luureteenistuse uus relv. Väga ebaturvaline tarkvara.

      Hiljuti IT-mees käis ja ütles ka, et see automaatselt laeb end peale, pani kiiresti windows 7 peale tagasi. Aasta või vähem tagasi installisin windows 10 ise ja sain sellise peapesu, et seda mitte mingil juhul enam uuesti ei teeks.

  6. Proovi uuendada niisama. Ma miski pärast mäletan küll, et windows tahtis jubedalt, et kõik hakkaks 10 kasutama ja nende poolt oli täiesti okei ja lasid ka piraatversioonidel end tasuta 10 peale uuendada – võimalik muidugi, et see oli vaid piiratud aja jooksul, aga proovida võib.

    https://www.microsoft.com/en-us/windows/windows-10-upgrade

    • sihuke mulje jääb küll, et ole lahke ja uuenda oma piraatversioon ära – väga kangekaelselt pakub, aga kui uuendama hakata, siis küsitakse koodi. pealegi ma kahtlustan, et kui isegi on mingi konfiguratsiooniga võimalik piraati uuendada, siis hakatakse raha ikkagi küsima.

      • Minult ei küsita mingit koodi, aga installib 99% peale ja sealt edasi ei lähe.

  7. Sitt lugu, siilike, see rõve legaalne 8 oleks ilmselt ise win 10 upgrade’i pakkunud…

    • Oleks jah. Aga ta oli rõve.😀

      • Pold hullu, desktop view ja see sisse ehitatud skype kinni keerata jne.

        • Nojah, aga see 8 vist tuli plaadita, st enam ma seda tagasi ei saa.😀 Pean ikka internetist uue opsüsteemi varastama lihtsalt.

        • Juba väga palju aastaid ei anta enam ühtegi back-up plaati arvutiga. Selle pärast küsib ta sult alguses seitse miljonit korda, et millal sa juba back up plaadid omale teed, hakkame pihta. Aga üldiselt – kamoon, varasta😀

    • Miks mulle siis ei paku! Mitte, et ma väga tahaks, aga miks ma siis nii eriline olen😦

      • Äi tea. Mulle jäi mulje, et kõigile pakub. Tundsin ennast hulk aega ainsa naisena ööklubis.

  8. Minu 7 piraatversioon tahab vägisi 10 minna, aga ma ei lase veel, teine piraat 7 läks vabatahtlikult ja ilma midagi küsimata 10 peale. 🙂

    • No krt see minu oma huiab siis.:/

      • Nii peaks see käima vist nagu ehk uuri (minu piraat versioonid tunnistas win.ise ehtsateks)

  9. Räägid kaheksa apgreitimisest (ülekirjutamisest). Oletan, et jutt käib Windowsist? Sel juhul mõned soovitused.
    1. vanale lauaarvutile sobib uuenduseks Windows 7
    2. läpakale W-10 (W-9 jäta heaga vahele – kohmakas)
    3. allalaadimist võib teostada nii omal käel kui teeninduses
    4. päevatöö maksab 50 €, igaks juhuks tee enne pildikoopiad
    Endal on mul siiani vanamoodne Windows XP. Ajab kah asja ära

  10. Uskumatu LUUSERITE seltskond😦
    Kassid avatud akende vahele kinni jäänud.
    Tahaks vabadusse, aga mõistust ei jätku…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid