kõigi lillede surm

lilled

Kõiges taimi puudutavas olen ma vist neetud. Sain tööl sünnipäeva pidades kingituseks kaks lille. 13. siis, pea kolm nädalat tagasi. Kuna tol päeval ei saanud ma autoga koju, jätsin lilled sinna, aga meil on kardinad ees, sest muidu kütaks päike toa kuum(em)aks ja paistaks ekraanile. Nädala pärast tõin koju ühe, nüüd teise. Ja IKKA näevad mõlemad välja, nagu oleks juba ammu hinge heitnud.

Kaktus ei tee ka sellist nägugi, nagu kavatseks iial kuskile kasvama hakata, kogu aeg ühesugune. Peab vist laskma Sirgil näppida neid veit, kui bioloogiadoktorant ka midagi peale ei oska hakata, siis … sain sünnipäevaks kaks ilusat lillepotti ja nädal aega oli kauneid õisi ka. Klaas on ikka pooltäis.

P.S. Stereotüpiseerimisest. Mul on tekkinud komme, end pidevalt mingis suunas venitada. Tööl palusin ülemuselt jalapingi, et saaksin arvuti taga mugavalt istuda, nii et samal ajal puusa venitan, niisama olles kükitan tihti erinevates puusa avavates asendites, sest no kui nagunii passida tuleb, olgu sellest siis midagi kasu ka. Paari päeva eest tegi isa mulle märkuse, et sellise asendi järgi, milles ma kükitan, tunneb ära inimese, kes on aastaid vangis olnud. Nii et võtke siis teatavaks, et iga imelik spordiriietes tätoveeritud kükitav inimene ei ole ilmtingimata veel endine vang, mõni on lihtsalt joogahuviline.

4 kommentaari

  1. Õppisid Borisilt kükitamist ?

  2. Käisin eile Patarei vanglas ekskursioonil ja seal näidati rauast kastikesi, kuhu inimesed ebamugavas asendis poolkükki asetati. Pikaks ajaks. Aga mõni eriti kange olevat isegi seal iseendaks jäänud, kõigi hämmastuseks. Nüüd siis on selge – need olid rentsilaadsed trennipeded.

  3. Said 2 ilusat potti. Krüsanteeme ei suuda ma ka ellu äratada paraku. Aga mu pool aastat surnud banaanitaim ärkas ellu ja kontoris kaktus õitseb, nii et mõni taim on suht õnnelik.

  4. See ei ole needus, see on puhas õnnistus! Kingitud potilillede suurim viga on nende liiga aeglane suremine. Muus osas on potilillede kinkimine nagu lemmiklooma kinkimine. Mul on üks ämma 3.5 aastat tagasi kingitud potilill, mis hirmsasti mõne lillesuretaja puudutust vajaks…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid