Taas oli teist kasu

preacher

Pidin aknaid küll kolm korda paigaldama, aga kolm tõesti OLI kohtu seadus ja kolmanda korraga need ka korralikult ette said. Valetas kusjuures mulle otse näkku, et mingi veateade oli, aga kui ma ohates restardi tegin, ütles rõõmsalt, et “tore, nüüd installime kõik ära siis”. Ja nüüd töötab, ei saa kurta. Muutsin muidugi alguses kõik seaded ära, ei ole vaja neid minu andmeid kuskile saata. Mul on ometi nii palju neid räpaseid saladusi. Ja eriti tore on see, et tundub, et see, mille pärast ma üldse uuendada tahtsin, sai ka korda, kuigi ei tahaks mitte ära sõnuda.

Küsiks kohe siia otsa, et kuna mul on kolimine ukse all ja uut madratsit (ja ehk isegi voodit, aga ma vaatan, et peaks kahes osas ostma vist, kallid on) on vaja, siis ehk oskate nõu anda, kus on parajasti soodukad ja kust tasub osta. Keegi just väitis, et mõned mehed, kes madratsiarvustusi kirjutavad, magavad ise üldse õhkmadratsite peal, sest leiavad, et need on tegelikult kõige mugavamad, aga ma miskipärast arvan, et ma ei kuuluks nende inimeste hulka. Mul on alaseljaga pidevalt probleeme, nii et ilmselt tahaks poolkõva või kõva madratsit. No ja siis räägitakse, et poroloonmadratsit pole põhjust karta, et see pole enam nii kehv kui vanasti, vaid tehnika on selles osas kõvasti edasi arenenud. Kogemusi? Soovitusi?

Teemavahetus.

Mul sai maiga kaks kohustust läbi, nii et mul on nüüd natuke vaba aega. Wayward Pinesil algas uus hooaeg. Paljulubav. Eelmise hooaja debiilikutest on alles ainult eelmise hooaja peategelase poeg, kes on täpselt samasugune loll emo nagu varem. Muidu on jutt põnevam, tegelased kergelt haiged, aga huvitavad, ja tundub, et abbyd, kes muidu arenesid aastatuhandeid järjest lollimaks, aga kiiremaks, on otsustanud järsku targemateks arenema hakata. Tahaks kohe teada, mis seal saab.

Samas on kogu see teemaarendus väga imelik. On teatud tegelased, kes on juba mitu tuhat aastat järjest lollimaks ja metsikumaks arenenud – ja nüüd järsku on nad ilmselgelt hakanud jälle targemaks arenema. Selle taga peaks teoreetiliselt mingi loogika olema. Samuti tundub neid tegelasi olevat lausa üleloomulikult palju. Kui me teame, et tegu on lihasööjatega, peab neil kogu aeg piisavalt toitu olema, et nad sellist metsikut populatsiooni lubada saaksid. Järelikult peavad nad olema kas piisavalt targad, et ise seda kasvatada, või peaks ümbruses olema ka metsikul hulgal igasuguseid hirvi jms, keda kuskil ei paista. Teiste inimeste porgandite ja kaalikate vastu ei tundu nad ka erilist huvi üles näitavat. Tõmbasin kohe huvi pärast raamatud endale, et näha, kas sealt saab rohkem taustainfot.

Ja teine sari, millega ma lootusrikkal alustasin, on Preacher. Selline üleloomulik teema, preester üritab teda vahepeal ülevõtva vaimuga kenasti hakkama saada ja laseb koos vampiirist sõbraga ringi. Põhineb koomiksil. Esimene osa vähemalt oli väga paljulubav. Vaadake treilkut ka, kui muidu ei usu.

3 kommentaari

  1. Ega ma teabmis iti-guru ole, bluhvisin niisama. On heameel, kui sain abiks olla… Aga ilus uus illustratiivpilt, vaatan. Rents kurivaim, see mees meenutab me kunagist machomeest, keda ma ekslikult sinu meheks pidasin (justkui tahtnuks ise olla?) https://www.youtube.com/watch?v=C8Wu3Bps9ic see korduv fraas: good for you (see on sulle hea) hakkab video vaatamise järel lausa kõrvus kummitama

  2. Mõttekäik, et kasutaja saab win10s mingite nuppude keeramisega oma andmete redmondi saatmist takistada, on väär.

  3. Kummimadrats? Telki kolid v? Kallim madrats koos kattemadratsiga, mida rohkem vedrusi seda parem. Odav peab vastu 5a. (nii katteriie kui vedrud) Muidugi kui palju vedrutada siis väsib kiiremini. 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid