khm

Kui mõni siin mõtleb, miks ta kommida ei saa, siis mõtelgu parem oma elu üle järele ja proovigu vahelduseks oma hinge eest hoolt kada. Ma võin üsna rahulikult mööda vaadata sellest, kuidas minu enda kallal mölisetakse, sest mul on üsna ükskõik, aga kui sa esmalt kargad mulle näkku ja siis hakkad veel lisaks ülbitsema blogijatega, kellele ma ise alt üles vaatan, siis juhtubki nii, et edaspidi võivad su kommentaarid spämmifiltrisse kinni jääda. Ehk olekski sul aeg endale uus liivakast otsida, kui sa selles siin kenasti mängida ei oska ja ei selle liivakasti omanikust ega tema sõpradest ilmselgelt lugu ei pea. Kui sul miskipärast siiski hädasti just siin on vaja olla ja sa oled valmis edaspidi viisakalt käituma, võid mulle kirjutada. Või noh, võid muidugi ka edaspidi proxysid kasutada ja muud nalja teha, eks ma siis lihtsalt kustutan käsitsi su komme.

Päikest!

23 kommentaari

  1. Lihtsalt ääremärkusena – ma täna hommikul ka vihastasin kommentaatori peale. Aga mul kohalik hull teiste kallal vähemalt ei irise.

    • sinu oma (kes käib vahel mujal ka, nt minu pool) on huvitav – ühest küljest lootusetult taktitu ja aeg-ajalt hädas funktsionaalse lugemisoskusega, aga teisest küljest tundub, et mitte pahatahtlik ja väga vähesolvuv. tüüpmuster näikse olevat, et ütleb taktituse, saab sõimata ja on varsti rõõmsa sõbraliku näoga tagasi.

      • Ma kahtlustan, et
        a) ma levitasin teda
        b) kuna olen lollilt naiivne ja arvan, et kohvi joomine tähendab kohvi joomist, käisin taga üks kord väljas – 97% on sama inime
        c) ilmselt on ta oma ajud ära kanepitanud, sümptomid sobivad – et sellist paha-olemist temas pole, aga kohutav mõtlemise hüplikkus küll

  2. Tsensuur !😛

  3. aww… Sul ei ole kindlasti põhjust mulle alt üles vaadata, a meelitatud olen ma muidugi ikka. näh, meelitus täitsa boonusena saadud, sest ega ma tolles kommentaariumis ei solvunud. Jõudude vahekord oli selline, et ma peaks väga ebakindel olema, et solvuda, ja eks ma ju läksingi konflikti peale välja (lihtsalt käib närvidele, kui keegi hakkab teiste keele kallal vinguma, ilma et endal sellega kõige paremini oleks).

  4. Dish peaks olema eeskuju. Kirjutab, mida tahab, kuidas tahab ega huvita, mida teised arvavad.Kui keegi ei avalda arvamust, kirjutab ikka.ok,

    LIIGA KEIKS SEE TEEMA MUUTUB.

    Ma mõtlen, kuidas Nodsu mind närvi ajas, õppisin tema kommentaaridest lihtsalt kõrvale vaatama. Enamasti tema reaalne matemaatika oli nii jabur, et mata end mulla alla, Loogika ja reaalsus on, olid hoopis teised, erinevad asjad, millega tema kokku pole kunagi puutunud. Notsu meeldib mulle ÜLDISELT. Kellelgi turja ei karga, aga see tema nn kaitsmine on ikka mõttetu pask.

    • Vaata, see EI OLE turuplats. See on MINU blogi. Mul on õigus otsustada, keda ma siin näha taha ja kui palju lõugade lõksutamist siin lubatud on. Dishile olen ma viimaste kuude jooksul korduvalt märkusi teinud, sest ta käib siin lihtsalt ülbitsemas. Nüüd siis juba ka teistega, mitte ainult minuga. Või siis jätab kommentaare, mis jätavad mulje, nagu ta oleks narkolaksu all. Ma ei taha selliseid inimesi siia. Kui see sinu jaoks liiga gei on, siis ma ei kohusta ka kedagi teist siin olema. Kui talle kaasa tunned, kutsu oma blogisse üle, kohvitage seal.

      • Ma ei tea, mida notsu või dish viimasel ajal kirjutanud, aga mõlema mõttekäike jälgides, väga erinevalt neid hinnata ei saa, olgu, et ühele võib olla 20 diplomit keeltealal ja teisel 25 johnny walker blue labelit. Ühele meeldib kelbast ajada, teine võib kelbast ajada.

        Mind vahel dish häirib, aga mitte nii hullusti, et tema jaburate kommentaaride peale lihtsalt mitte muiata, mitte võtta väga jäik hoiak.

        • Roland. Saa. Aru.

          See on MINU blogi. POLE OLULINE, mida SINA dishist või morgiest või nodsust või minust arvad. See oleks oluline SINU blogis. Siin on oluline see, mis ja kes mulle pinda käib või ei käi. Näiteks see, kui pean kellelegi pidevalt oma seisukohti põhjendama, käib. Ja see, kui keegi käib pidevalt teemast mööda kommenteerimas, käib ka. Nii et ole kena ja jäta mind rahule selle teemaga.

    • Nodsu ei aja kelbast. Nodsu jutt on lihtsalt niivõrd tark, et tema kommentaaride lugemiseks on vaja keskenduda ja mugavustsoonist lähima arengu tsooni või selle servani liikuda ja ikka natuke pingutada ka.

      Dish ajab lihtsalt sooja õhku välja, mis võib ollagi üsna naljakas, aga iga nali saab lõpuks otsa, kui seda väga rõhutatult kellegi teise arvelt tegema hakatakse.

      • Minu arust on naljakas, et siin on seltskond inimesi, kes eeldavad, et nad on nagu mingid oma joped siin või suured semud Rentsiga, ise pidevalt talle ajudele käies ja iga asja peale sitta kommenteerides.
        Nagu Roland ka. Jaa jaa, te olete täiega vanad sõbrad ja Rentsi ilgelt kotib, mida sa arvad.

  5. Täna lootsin rohkem kriitikat ja suuremas mahus inimestelt. Ütleme, et Rents, Morgie ja AbFab ongi suur maht. Rentsi olen uurinud, AbFabi olen väga põhjalikult uurinud. Morgied tean vaid mingi teatund 3 või 4D multika tõttu. Sorry aga ma pole väga uue tehnika huviline.

    Sina, Rents kallis, kui feminist piirad igati normaalset suhtlust. See kui keegi närvidele käib, ei tähenda, et võid tema tegevust piirata. Väide, et “see on minu blogi” on täiesti alusetu antud tegevuste täide viimiseks, kui tahad olla siiras inimene, kes peab lugu sõnavabadusest. Kui Sina ei pea lugu sõnavabadusest, siis kuidas peab Sinust lugu pidama kui feministist? Radikaalfeminist? “Mina tean, mis on tõde?” – on Rents?

    Mul oli au vaadata ronimisvideosid, kus osalesid Rents ja üks teine indiviid. Super ägedad naised, kes suudavad väga palju, mida enamus mehi ei suuda niivõinaa – kõvad naised, aga nende seisukohad keskmistes asjades – tasuks üle vaadata.
    .

    • Ee, jah, seda mina oma blogis võin. On ka inimesi, kes blogivad nii, et üldse on kommentaarid kinni – ja kujutad ette, võivadki nii. Ja mul on väga ükskõik, kas sa minust lugu pead, ei jää nutma, kui sa ka siit tuld tõmbad. Sõnavabadus tähendab seda, et igaühel on õigus arvamust avaldada. See ei tähenda, et sul on ilmtingimata õigus arvamust avaldada võõra inimese magamistoas ja suvalisel ajal.

      • Ma võtan Sinu vabanduse vastu. Peab olema julgust Suurkujul, et seda teha. Aga ma loen Sinu blogi ka vaid alkoholismist ja ka aja küllusest, kuna ju äsja algas jalgpalli EM. Saage meestest aru! Muidugi sain kokkuleppe tarnijatega, mis mul ei lase 3 kuud töölt niisama ära tulla. Cheers!

        • Alkoholismi oleks ise pakkunud küll.

        • Naudi jalgpalli, naine!

        • Oh sind, iseendaga dialoogis.

        • Miks Sa nii inetult AbFabile vastasid? Ta on ju nii nunnu, isegi kui end täis joob .

    • 4D pole moodne tehnika vaid inimesele tajutavate aegruumi mõõtmete arv. 3 ruumimõõdet + 1 ajamõõde, lihtne.
      Tehniliselt on kõik 3D-na reklaamitavad filmid hoopis 4D (kuivõrd filmil ehk liikuval pildil on ju ka ajamõõde). Kes neljast rohkem dimensioone pakub, vaat see ajab kelbast.

      • On̵ ̢v̵i̵st͢ v̶õim̀al͏i̴k, ̕e̡t̕ f̨il͜m͜ -̶ śü͏ž͠èeg͘a ͠v͠õ͘i ͞teh͞nóloog͢il͡i͝sȩlt -͟ ͞lo̶ob s̴i͏deḿȩ ̸ü̷le ͞jär͏gn̕e͡va̧te d̀imen̨s͢ío̕on̵ìde ͘m̸uud͞e̴ ͟pa̛r̨al̨le̕el͞r̀e̡a͜als͢u̶st̛e͢g̀a..͜.

        ́M͞ui̢dugi ̨se̷da ͡on ̡t͠a͏vali͏s̨elt́ ̢ar̕u sa̷ada s͏eļle͢s͏t̨,̴ e͝t́ ̶õ͡h̵us̀ ͟o͟n͜ ́mǫ̃õd̷uk̡ąt vä͝ä͟v͜li- ̸vṍi ͘me͏rero̷h̸uha͘is͡ư ja k̀inolina͏ alt͏ v̡ilks̵a͝vad a͏egaj͝a̴ĺt ̛k̴o̴mbitsad̷. ͜

        • Sellisel juhul on nali publiku kulul, kes oma hukatuse vaguralt ise enne kinni on maksnud. Sapienti satanas!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid