Kellel ei vea õnnemängus, sellel veab armastuses …

ja kellel selles ka ei vea, nutab end ilmselt õhtuti magama.

Aga tegelikult tahtsin ma loomulikult jõuda oma vana parafraseeringu juurde – kellel ei vea ronimises, sellel läheb jälle joogas suurepäraselt. Nagu ma juba korduvalt öelnud olen, just neil päevadel, mil ma olen suremas või puruväsinud ja ronimisest MITTE MIDAGI välja ei tule, läheb joogas ERITI hästi.

Noh, täna tahtsime välja ronima minna, aga vihm-vihm-vihm. Läksime siis ronimisministeeriumisse ja … absoluutselt mitte midagi. MITTE MIDAGI ei tulnud sealt. Ma ronisin kaks tundi radu, mida ma muidu soojenduseks teen. Minu vanuses ei saa ikka endale magamata öid lubada (ja see ei olnud isegi eilne öö, vaid enne seda, teenisin tõlkimisega veits lisaraha ja uni jäi lühikeseks ning ei taastunud ära nädalavahetuseks). Nii et tulin koju ja mõtlesin, et teen vähemalt veidi joogat, olen natukenegi liigutanud, seda enam, et nädala sees selle eelmainit tõlketöö tõttu sellega tegeleda ei jõudnud. Juba siis, kui selle harjutuse juures mõlemat pidi varbad pihku sain, mõtlesin, et täna tuleb vist hea päev.

ardha-baddha-padmottanasana-option-c

Noh, KOLM erinevat asendit tulid täna esimest korda välja sellisel tasemel, mida võib lõpuks rahuldavaks pidada. Isegi kuradima bhujapidasana tuli paremini kui muidu. Kui kogu selle ime ükskord lõpuks pildile ka saaks, küll siis oleks hea.

Ja minu lemmikteemal “areneb see, millega sa tegeled” – täitsa uskumatu, kui kaugele see ulatub. Terve mu elu on mu vasak jalg paremini paindunud. Vasak jalg ees sain kiiremini spagaadi maha jne. Tõsi küll, ma olen ka alati venitanud nii, et enne vasakut ja seejärel paremat jalga, sest nii lihtsalt tundub loomulikum, aga ma ei jäta kunagi teist venitamata. Nii et arvasin, et kõik on võrdne. Noh, jaanuari lõpus hakkasin joogas käima, seal on üks paljudest reeglitest see, et parema jalaga tehakse alati kõike esimesena. Spagaati ei tehta esimeses seerias üldse. Noh ja nüüd on neli kuud möödas ja parem jalg paindub vähemalt sama hästi kui vasak ning spagaat läheb parem jalg ees sügavamale. Nii et järelikult ikka on miskipärast vahe, kummaga sa alustad. Mine võta kinni.

Aga nüüd lähen ma tudule ära, head ööd, musirullid.

Pilt on pärit siit.

Lisa kommentaar

Kommentaare veel pole.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid