Mitmekaupa need õnnetused käima pididki?

koer

Mäletate seda juttu, et ma olen nii vaene, et hakkan varsti kartulikoori sööma ja neidki pean varastama? Noh, täna hommikul läksin välja, et tööle minna, nagu tööinimesed ikka teevad, ja avastasin, et rattal on rehv puruks. Täitsa tõsiselt mõtlesin hetkeks, et istun maha ja hakkan nutma, sest no mul EI OLE raha seda parandada ja no toitu valima olen ma harjunud ja püksirihma pingutamine tuleb ehk ainult kasuks, aga pool Eesti suve ilma rattata mööda saata oleks kohutav – aga siis tuli mulle meelde, et ma ei ole selline inimene, kes nutaks, nii et tulin hoopis tööle ja hakkasin internetis vigisema. Sest noh, ma olen ilmselgelt selline inimene, kes internetis vigiseb.

Õnneks ilmus enne suuremat vinguringi välja üks abivalmis sõber ja lubas mulle uue rehvi osta. Nii et vähemalt sellega läks kenasti, muidu oleks ikka väga nutune olnud see seis. Hetkeks olin peaaegu valmis andestama seda, et ta igal nädalal GoT-d spoilib, aga siis tuli meelde, et mõnda asja ei saa rahas mõõta.

Ja mul on jalad täiega valusad, sest ma mõtlesin, et proovin siis ära selle Aardla tänaval oleva joogatunni. Saatsin neile isegi meili ja teatasin, et tulen. Istusin oma pisikese kokuka peale, väntasin neli km sinna, leidsin kuidagi selle teiste imelike laohoonete vahelt üles ja astusin sisse. Selline imelik laohoone koridor, värvihais käib üle pea. Läksin ikka ettevaatlikult edasi, leidsin õige kirjaga ukse, tegin lahti ja … Selle taga istusid inimesed, kes sõid kringlit ja jõid morssi, mingi laste sünnipäev vms. “Aa, kas sulle ei öeldudki, et täna joogat ei toimu?” No ei saa usaldada neid joogahipisid.

Nii et ma istusin uuesti oma kokuka peale ja väntasin teisipidi tagasi. Juba see omaette oli paras trenn. Isegi kringlit ei pakutud. 😀 Täitsa ausalt, mina sellises olukorras oleks küll öelnud, et võta vähemalt tükk kooki, kulla laps. Aga see lihasvalu on ikkagi imelik, sest ma sõidan tihti rattaga tööle ja tagasi, mis on isegi rohkem kilomeetreid, aga varem pole küll sellest jalad valusaks jäänud. Kuigi eile ma muidugi olin enne seda teinud juba teist sama palju tiiru Lõunaka kanti ka. Ei tea, kas … ega ometi … vanus ligi hiilima ei hakka. 😀

Ahjaa, hakkasin täna viimase paari päeva kohta trennipäevikut täitma ja vaatasin imestusega, et ma olin kirjutanud kolmapäeva kohta “keskpärane at bed“. Mõtlesin imestusega, et miks ma ometi sellise asja nüüd siia kirja olen pannud ja kuidas ma ometi nii lihtsas konstruktsioonis vale eessõna olen pannud. Tegelikult oli seal muidugi at best, ilmselgelt on aeg uuesti kirjatehnikat harjutama hakata. 😀

3 kommentaari

  1. Ma siis seekord ei hakka spoilerdama, aga mis sa arvad, kas Waif nüüd kui ta [████] nägu kannab läheb Westerose või Meereeni poole ?

  2. NIIIVANAL Saurusel (EBA 2016 andmetel) ei tohika ratast ollagi.
    Sest siis ei oli veel leiutamata nii ratas kui ka blogimine…

  3. Tahaks kiita pildivalikut! Kümme punkti koera eest:)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid