Vales olen ma elanud

Krt, ma olen terve elu arvanud, et see laul on nii armas, sest ma kuulasin alati ainult refrääni. Ja nüüd kuulasin ma ülejäänud sõnu ka ja siis suisa lugesin. Ja see video … See on ju kohutav.😀

Seekord Reet ka soovitab, nii et kaks ühes.

6 kommentaari

  1. Ära narri oma lugejaid!!! Kus on EBA2016 sissekanne?? Ootame!!!!

    • Ma ei käinud seal.

      • No just! Miks ei käinud? Kaks aktsepteeritud varianti on outfiti puudumine ja ootamatu rasedus. Millest sel ajal mõtlesid? Kas ikka tänad kõiki enda poolt hääletajaid? TAHAME TEADAAAA!!!

        • Ma sain aru, et seal rasedaid ja muidu pakse oli niigi hullem, küllap minagi end koduselt oleks tundnud.

        • Aga miks mitte ootamatu outfiti puudumine JA mitte-aktsepteeritud rasedus ? Me räägime ikka EKRE kongressist, eksole ? Rahvariided ja kohustuslikuks aksessuaariks linalakk-sinisilm lapsuke ?

        • Minu guugel pakkus esimeseks vastuseks hoopis Euroopa Pangandusameti 2016. aasta tööprogrammi (EBA 2016 Work Programme). Mis outfiti seal vaja on? meestel ülikond, naistel rangelõikeline kostüüm oletatatavasti.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid