Kahju küll, aga nii on

LkvfrrN

Kuna ma olen selline lihtne inimene, kes kirjutab sellest, mida ta aknast näeb, ja parajasti tegelen ma kolimisega ja enese uues kodus sisseseadmisega, siis kahjuks tema nüüd nii on, et kolimisest ja sellega seonduvast peate teie lugeda saama. Ma ei ole veel sissegi kolinud, aga juba peate te sellest kuulma. Hakkame siin veel kõik koos tapeeti valima ja kõik jutud.

Aga. Esmalt. Lõin kõik numbrid kokku ja vaatan, et kui Ekspress vaevub mulle ükskord maksma, tulen äkki ikka ots-otsaga kokku. Kui mitte, pean Mallu eeskujul oma räpaseid trussikuid müüma hakkama*. Põhimõtteliselt võiks selle postituse pealkiri olla ka “Eesti Ekspress sunnib mind seksiärri!”

Teiseks. Madrats mul nüüd on, nagu öeldud sai, voodi on veel puudu. Olen netist vaadanud üht ja teist, aga tahaks ju ikka päriselt katsuda ka. Nii et kus on Tartus suur valik ja mõistlikud hinnad? Kas e-kaubamajja on mõtet minna või on seal pigem kontorimööbel? See ei jää üldse mu tavapärase liikumistee peale, mõtlen, kas on mõtet sinna eraldi minna. No ja loomulikult avastasin netipoest ühe, mis mulle täitsa meeldib, aga mida saab kohapeal vaadata Ülemiste keskuses – sama päeva õhtul, mil me Reedaga Tallinnas olime käinud. Nii et kes teab, millal me jälle läheme ja avaneb võimalus seda testida.

* Kas keegi päriselt usub, et ta jäi oma aluspesu müümisega miinusesse? Minu meelest on siin ainult üks loogiline selgitus – ta jäi Kardole seal konto omamisega vahele, ei tahtnud tunnistada, et tegelikult on tema ISE sealt pesu ostnud, mitte midagi müünud, ja nüüd üritab välja keerutada. Roppust ja rõvedust on blogimaastik täis, kohe mitte midagi ei oska öelda.

8 kommentaari

  1. Oleks juba kommenteerinud, et kevad on Rentsile… mõjunud, aga siis Google Reverse Image Search päästis mind häppi sattumast…

  2. Kui ma raha loeks, siis ma voodit ei ostaks.
    St ehituspoe ja “sodiga” on võimalik voodi saada kui akutrell/kruvikeeraja käes püsib, sul ilmselt püsib… ja pärast saab pildiga Kalamajja jäänud allakäinud hipsterid ka kadedaks muuta.

    • Voodi tuleb ilmselt kingitusena, nii et see pole props.

  3. Ma ostsin omale selle siit (pluss kaks sama komplekti öökapikest ka): http://www.optimus24.ee/produkts/9803/

    Pesukastiga, kokkuseotud pulkade asemel korralik plaat madratsi all ja peatsiga, kuhu saab mõnusalt toetuda. Kokkupanekuni pole veel jõudnud, aga küll kunagi ikka. Pood asub muidu Jõe keskuses, Masku kõrval.

  4. Kolid uude korterisse ja hakkad kohe remontima.🙂 ,siis on küll robotiga alukate sisu majas. 🙂

    • Remonti ei vaja otseselt, aga mulle ei meeldi praegune magamistoa värvilahendua, liiga armas ja rahulik on.😀 Tapeet õnneks ei maksa ka palju, selle raha ikka leiab.

      • tapeet maksab mingi 5 raha rull ja selle 1 ga saad 2 jm seina 2,5 kõrguseni plus töö ja liim jne. (aluspind peab sile olema) mingi 12m2 toale läheb ca 7 rulli 🙂

  5. Ma leidsin küll e-kaubamajast paar aastat tagasi omale voodi, seega tasub läbi käia. Lisaks on seal kõrval Teguri (vist) tänaval ka veel üks mööblikaupluste kompleks (Common + veel mingid poed), tasub sama tripiga sinnagi vaadata.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid