Loomulik pardilõust

IMGP8326

Tahtsin sõprade kameeleoni toites sellest videot teha, aga esimese hooga oli mul kogemata aktiveeritud hoopis enekakaamera. Ja seda videot tehes avastasin ma ehmatusega, et nii kui ma segadusse satun ja millegagi rahul pole, tuleb mul maailma kõige mossum nägu – pole ime, et inimesed kohe mulle appi tormavad, kui ma olen loomulikul moel nagu nelja-aastane. Eilne joogapildistamine ainult kinnitas seda. Teine asi, mis kohe appi võetakse, kui asjad ei lähe nii, nagu ma tahaksin, on pardilõust. Mokk läheb pahuralt torssi, sest nii saavad kohe asjad korda ju. Näiteks eile ei tahtnud jalad lootoseasendisse minna, nii et selle peale oli igati normaalne sihukest nägu teha:

mossu

Tegelikult käib normaalne nägu ka ette, päriselt:

j2nks

Ülejäänud pildid lähevad parooli alla, sest mu sõbrad kommenteerisid iga teist urvitamist lausetega nagu “Küll see alles Rolandile meeldiks” ja “Kui selle peale ka Rolandil ihu imelikuks ei lähe, ei lähe millegi peale,” nii et pole vist paslik neid kogu ilmarahvale vaatamiseks üles panna (ja neid on miljon ning need on igavad kõigile, keda jooga ei huvita). Pigem oli point selles, et ma ise ka näeksin, kuidas mul tulevad välja mingid asendid, mis mul enda arvates ju juba igati hästi välja tulid. Nii et ülemine pilt on nagu sneak peak või nii, neile, kes tahavad näha, kuidas ma üritan jalga kaela taha panna.

2 kommentaari

  1. Mind küll huvitaks su teised pildid ka!

    • Siin postituses on ainult üks nimi, see sama nimi on parooliks ka. Nii et pole just maailma kõige salajasem parool.😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid